ماوسی با طراحی BMW!

شاید دیگر لازم نباشد برای داشتن یک BMW خانه خود را بفروشید زیرا با ماوس ساخت Thermaltake رویای داشتن یک بی‌ام‌و برای شما رنگ حقیقت خواهد گرفت!

تا پیش از این شایعاتی درباره ساخت چنین ماوسی به گوش می‌رسید اما با ورود این دستگاه از دنیای کانسپت به واقعیت، شاهد به حقیقت پیوستن آن هستیم. این ماوس که با نام Level 10M Gaming شناخته می‌شود دارای ۵ کلید قابل برنامه‌ریزی بوده و به صورت پیش فرض از دقت عملکرد 5000DPI برخوردار است و برای آن دسته افرادی که نیاز دارند در فضای کوچک‌تر ماوس خود را با دقت بیشتری به جرکت در بیاورند، این مقدار تا 8200 نیز قابل افزایش می‌باشد.

در نگاه اول LEVEL 10M ظاهری فضایی دارد، گویی که انگار برای این دنیا ساخته نشده است! اما با کمی کار کردن با آن متوجه خواهید شد بی‌جهت از طراحان شرکت BMW برای ساخت آن استفاده نشده زیرا علیرغم ظاهر عجیب و غریب، عملکرد آن در دست بسیار عالی است.

قیمتی که برای این محصول Thermaltake انتظار می‌رود چیزی در حدود ۱۰۰ دلار است که برای بدنه آلومینیومی و طراحی خاص و برند مطرحش چندان عجیب نیست.

آیا شما هم دوست دارید چنین اسباب بازی زیبایی را داشته باشید؟! برای داشتن اطلاعات بیشتر از سایت BMWGROUP اینجا مطالعه کنید.

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه  آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

2 در مورد “ماوسی با طراحی BMW!”

  1. شاید بعضی ها بگن که ای آقا یه موس خوب یه موسه دیگه اما واقعا اینطور نیست بلکه باید این نکته را بدونیم که هر چیزی که ساخته می شه ابتدا برای رفع نیاز ساخته می شه ولی بعد کم کم به سراغ قسمت هنری همین اختراعات می رن که اونم هم زیباییها و ظرافت های خاص خودشو داره علم زیبایی شناسی این اقتضا رو داره .
    به نظر من که این موس واقعا زیباست

  2. حامد محمدپور

    بیشتر بدرد بازی خور های گیم های ماشینی میخوره…. در حالت کلی هم خیلی طراحیش جالبه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH