امکان ارسال پاسخ سریع به اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل اضافه شد

google-messenger-quick-reply-640x480یکی از دلایلی که امروزه بسیاری از افراد را در سراسر جهان به استفاده از تلفن‌های هوشمند وا داشته، این است که زندگی ما با این گجت‌ها آسان‌تر می‌شود. اگر از کاربران اندروید هستید، پیشنهاد می‌کنیم در صورت استفاده از اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل، آن را به‌روزرسانی کنید. در جدیدترین آپدیت این اپلیکیشن قابلیتی اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید به پیام‌های دریافتی خود سریعا و به سادگی پاسخ دهید.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، قابلیت پاسخ سریع باعث می‌شود برای جواب دادن به پیام‌ها دیگر نیازی به گشودن اپلیکیشن نباشد. به‌جای باز کردن کامل اپلیکیشن، یک پنجره کوچک نمایان خواهد شد که کاربران را قادر می‌سازد به آسانی و با سرعت بیشتری بتوانند پاسخ پیام‌های مورد نظر را ارسال کنند. این ویژگی همچنین امکان سوئیچ کردن به اپلیکیشن و باز کردن کامل آن را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آن‌طور که پیداست این امکان جدید فقط برای ارسال پیام‌ متنی است و اگر دوست دارید فایل، تصویر و یا موارد دیگر را هم ارسال کنید باید اپلیکیشن مورد بحث را به صورت معمول باز نمایید که البته این مورد منطقی به نظر می‌رسد زیرا همان‌طور که از نام این ویژگی پیداست، فقط می‌توان با استفاده از آن اقدام به ارسال پاسخ متنی سریع نمود.

پیش از این، پیام‌های متنی در اپلیکیشن هنگ‌اوت ذخیره می‌شد که باعث سردرگمی می‌گشت. بسیاری از کاربران همیشه انتظار ورود چنین قابلیتی به هنگ‌اوت را داشتند که حالا گوگل با به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Messenger، این ویژگی را اضافه کرده است. خوشبختانه همین امکان به‌زودی و در آینده‌ای نزدیک برای اپلیکیشن هنگ‌اوت نیز ارایه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH