با کمک این وسایل تبدیل به یک مرد رویایی در سفر شوید!

اگر بخواهید که یک مرد رویایی باشید باید اقداماتی را انجام دهید که افراد عادی آن‌ها را همیشه فراموش می‌کنند و اگر شما بتوانید از آن‌ها بهره ببرید به‌طور حتم مردی از دیار افسانه‌ها خواهید بود که می‌توانید راست راست راه بروید و در حالی که سینه خود را سپر کرده‌اید، به افق بنگرید!

landscape-1430232720-glove

اما این اقدامات کدام‌ها هستند که می‌توانند ما را متفاوت‌تر از سایرین کنند؟ همه ما در خودرو‌های خود تعداد بسیار زیادی سی‌دی داریم که شاید از هر خواننده‌ای نمونه کاری را بتوان در بین آن‌ها پیدا کرد اما این را که همه دارند. شما می‌بایست در خودروی خود وسایل متفاوت‌تری داشته باشید و البته جمع آوری این وسایل نیز چندان سخت نیست. پس برای آشنایی با تک تک این ابزار‌های رویایی همراه ما باشید.

کابل جامبر کوچک

1430232679-syn-13-1429203016-cobra-jumpack

تصور کنید که همراه با مخاطب خاص خود به سفری رفته‌اید اما در بین راه خودروی شما دچار مشکل باتری می‌شود و نیاز به این دارد که توسط یک اتوموبیل دیگر تقویت شود (از طریق اتصال کابل) اما مشکل اینجاست که هیچ خودرویی در آن محل حضور ندارد و شما هستید و یک باتری خالی، پس چه باید کرد؟ بهترین راه این است که از قبل، یک جامپر باتری کامپکت را خریداری کرده باشید و در چنین مواقعی خیلی شیک و مجلسی به سراغ آن بروید و دستگاه را به باتری متصل کنید تا مشکل آن برطرف شود و بتوانید به سفر خود ادامه دهید. این نوع شارژر‌ها دارای چندین چراغ LED هستند که افراد از طریق آن‌ها می‌توانند وضعیت دستگاه را مشاهده کنند و امکان شارژ آن‌ها نیز از طریق کابل USB وجود دارد.

شارژر خورشیدی

1430232683-syn-13-1429203311-goal-zero-torch250

حتما در این سفری که ابتدا به مشکل باتری برخورد کردید، ممکن است باتری اسمارت فون شما هم تمام شود و بخواهید خیلی سریع به یک پریز برق برسید اما وسط جنگل پریز برق از کجا پیدا کنیم؟ مشکلی نیست، به سراغ شارژر خورشیدی خود بروید و اسمارت فون‌تان را به آن متصل کنید تا از طریق انرژی خورشید آن را شارژ کند. علاوه بر این، از طریق آن می‌توانید دیگری نگرانی‌ای در خصوص تمام شدن باتری چراغ قوه نیز نداشته باشید؛ چون این دستگاه می‌تواند چراغ قوه و سایر وسایل شما را نیز شارژ کند.

راهنمای بقا

1430232686-syn-13-1429203445-usa-survival-manual

در این سفر خاطره انگیز شاید در محلی بمانید که هیچ تجهیزات رفاهی‌ای ندارد و حتی نمی‌دانید که کدام خوراکی‌ها را می‌توان خورد و یا چه حیوانات وحشی‌ای در آن‌جا وجود دارند (آخه با مخاطب خاص اونجا میرن؟)، پس بهتر است به سراغ کتاب بقایی بروید که قبلا آن را خریداری کرده‌اید و از طریق آن شیوه زندگی در چنین شرایطی را فرا بگیرید. البته این کتاب در آمریکا حدود 300 صفحه است که برای مطالعه آن یک روز وقت لازم است. پس بهتر است در خانه یک مروری بر آن داشته باشید.

قاشق چنگال 1 در 3

1430232690-syn-13-1429203577-ka-bar-hobo-knife

ابزار‌هایی وجود دارند که بر روی یک قطعه، سه وسیله قاشق، چنگال و چاقو وجود دارد و کاربران از طریق آن می‌توانند وسایلی را برش دهند و…. . البته از طریق این ابزار می‌توانید در آن جنگل مخوفی که تاکنون تصور کرده‌ایم و گیاهانی را از طریق کتاب بقا پیدا کرده‌اید، نوش جان کنید.

دفترچه یادداشت ضد آب

1430232692-syn-13-1429202833-field-notes-fnc-17-notebook

درست است که در حال حاضر تمامی اطلاعات خود را بر روی اسمارت فون‌های خود ذخیره می‌کنیم اما اگر باتری آن‌ها به پایان رسید و می‌خواهید اطلاعاتی را یادداشت کنید، می‌بایست به سراغ دفترچه یادداشت‌های ضد آب بروید. این نوع دفترچه یادداشت‌ها در برابر آب مقاوم هستند و می‌توانید اطلاعات ضروری را بر روی آن‌ها یادداشت کنید.

همان طور که مطالعه کردید با داشتن این وسایل به‌طور حتم تبدیل به مردی رویایی خواهید شد که می‌توانید خود را با هر شرایطی وفق دهید و نیاز‌های خود و همراهانتان را برطرف سازید. البته این چند وسیله تنها بخشی از وسایلی است که می‌توانند شما را تبدیل به مردی رویایی کنند. شما چه وسایل را برای این کار پیشنهاد می‌دهید؟

1 در مورد “با کمک این وسایل تبدیل به یک مرد رویایی در سفر شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH