با بهترین ویجت‌های اندروید این ماه آشنا شوید!

اگر شما نیز از جلمه طرفداران پر و پا قرص سیستم عامل اندروید هستید به‌طور حتم توجه ویژه‌ای بر روی ویجت‌ها دارید و سعی می‌کنید تا با کمک ویجت‌های مختلف استفاده از اسمارت فون‌تان را سریع‌تر و راحت‌تر کنید. به احتمال زیاد با این اوصاف از فرآیند گوگل پلی بسیار استقبال خواهید کرد. زیرا در طول هر هفته چندین ویجت مختلف بر روی آن منتشر می‌شود که تماما جالب و کاربردی هستند، ما نیز اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا در کنار شما با چند ویحت جالب و جدید برای سیستم عامل اندروید آشنا شویم.

Simple Widgets for Zooper

Simple-Widgets-for-Zooper

این ویجت خود از تعدادی ویجت تشکیل یافته که با نصب اپلیکیشن مربوطه می‌توانید چندین ویجت کاربردی را در صفحه خانه اسمارت فون اندرویدی خود با شکل و شمایل متفاوت ایجاد کنید.

لینک دانلود (قیمت: 0.99 دلار)

Watch Tower Widgets for Zooper

Watch-Tower-Widgets-for-Zooper

این اپلیکیشن نیز یکی دیگر از تولیدات Zooper است که می‌تواند اطلاعات گوشی شما را به زیباترین شکل ممکن در صفحه اصلی دستگاه نمایش دهد و امکان تغییر رنگ آن‌ها توسط کاربر نیز وجود دارد و افراد از طریق آن می‌توانند از ساعت، وضعیت باتری، شرایط آب و هوایی، تاریخ و… مطلع شوند.

لینک دانلود (قیمت:‌ 0.99 دلار)

E9 Storage Widget

E9-Storage-Widget

برای کاربرانی که از اسمارت فون خود به عنوان یک ابزار مالتی مدیا استفاده می‌کنند و یا نیاز زیادی به اطلاع از وضعیت کارت حافظه دارند اپلیکیشن E9 Storage Widget می‌تواند یک گزینه بسیار خوب باشد. چون یک ویجت کاربردی است که بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب می‌شود و کاربر را با کمک ویجت کوچک موجود در صفحه نمایش از وضعیت کارت حافظه و حافظه داخلی دستگاه مطلع می‌سازد.

لینک دانلود (قیمت: رایگان)

Card Zooper Widget

Card-Zooper-Widget

اگر می‌خواهید که در کنار ویجت‌های مختلف، شکل و شمایل کلی دستگاه نیز تغییر یابد این اپلیکیشن می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

لینک دانلود (قیمت: رایگان)

Greb Zooper Widget Skin

Greb-Zooper-Widget-Skin

این اپلیکیشن نیز همانند برنامه‌ای که در بالا با آن آشنا شدیم ظاهر کلی دستگاه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ویجت‌های بسیار زیادی نیز درون آن نهفته است.

لینک دانلود (قیمت:‌ 1.05 دلار)

شما کدام ویجت‌ها را برای استفاده در اسمارت فون‌های اندرویدی پیشنهاد می‌دهید؟

1 در مورد “با بهترین ویجت‌های اندروید این ماه آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH