سفری به دنیای درون ال‌جی واچ Urbane داشته باشید!

شاید بتوان گفت وب‌سایت iFixit یک کابوس دردناک برای محصولات الکترونیکی و هوشمند است که هرگز دوست ندارند پایشان به آن جا کشیده شود. زیرا در این وب‌سایت محصولات مختلفی را کالبد شکافی می‌کنند تا از طریق آن‌ها میزان تعمیر پذیری‌شان بسنجند. حال ساعت هوشمند جدید و شیک ال‌جی با نام Urbane معرفی و روانه بازار شده است که محصولی زیبا و قدرتمند است ولی حال مسیرش به سمت این وب‌سایت افتاده.

lg-watch-urbane-teardown-5

این محصول در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و برای همین در حین کالبد شکافی آن می‌بایست کمی حرارت را به قاب پشتی بدهید تا قاب پشتی راحت‌تر باز شود و البته شاید این حرارت دلیلی بر ضد آب بودن دستگاه داشته باشد که ال‌جی سعی کرده با چسب مقاومت محصول در برابر آب و گرد و غبار را تامین کند.

lg-watch-urbane-teardown-3

در این کالبد شکافی سخت‌ترین بخش، صفحه نمایش بوده است که برای دسترسی به آن می‌بایست دو شیشه مجزا را پشت سر بگذارید و در نهایت به صفحه نمایش برسید که تعمیر صفحه نمایش را تا حدودی سخت می‌کند. گفتنی است که وب‌سایت iFixit برای این محصول رتبه 7 از 10 در تعمیر پذیری را داده است که مناسب به نظر می‌رسد و تنها بخش سخت در تعمیر این محصول همان طور که گفته شد صفحه نمایش است و سایر بخش‌ها تعمیر آسانی دارند.

lg-watch-urbane-teardown-1 lg-watch-urbane-teardown-2 lg-watch-urbane-teardown-4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH