اطلاعات درز کرده از iOS 9

beats_music_comp-970-80اگر تاریخ مجددا تکرار شود، اپل در کنفرانس WWDC که ۸ ژوئن امسال برگزار خواهد شد، از جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایلی خود یعنی iOS 9 رونمایی خواهد کرد.

برخی منابع به وب سایت معتبر 9to5mac گفته‌اند که دستیار مجازی سیری مورد یک بازطراحی بسیار بزرگ قرار گرفته و رابط کاربری این بخش رنگ‌بندی بیشتری داشته و به ساعت هوشمند اپل واچ شبیه خواهد شد.

بهبودهای امنیتی هم یکی از مهمترین بخش‌های این بروزرسانی هستند و نیز تصویر پیشفرض زمینه صفحه نمایش تغییر خواهد کرد.

مورد دیگری که احتمال معرفی آن در WWDC امسال وجود دارد، سرویس استریم موسیقی Beats Music است، اما برخی از شایعات در اینباره اعلام کرده‌اند که نرم‌افزار این سرویس هنوز آماده نشده است.

بیلبرد گزارش داده که برخی از ویژگی‌های گوش دادن به موسیقی در سرویس بیتز موزیک هنوز اضافه نشده ولی اگر اپل بخواهد، می‌تواند این کاستی‌ها را جبران کند.

با این وجود منابع مختلف در گزارشات خود به 9to5mac اعلام کرده‌اند که در نسخه ۹ سیستم عامل iOS از همان طراحی بخش موزیک که در iOS 8.4 مورد استفاده قرار گرفته، پیروی خواهد شد و شاید برخی از بخش‌های نظیر لیست موسیقی‌ها و غیره تغییراتی داشته باشند.

منابع یاد شده بر این باورند که اپل سرویس موسیقی مورد بحث را تا پایان ماه ژوئن در برخی از کشورها ارائه خواهد کرد، اما هنوز مشخص نشده کدام کشورها اولین میزبانان این سرویس خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH