آیا اکسپریا زد ۴ کامپکت در روز ۲۳ اردیبهشت معرفی می‌شود؟

comدرحالیکه نسخه‌های مینی پرچمداران دارای صفحه نمایش‌هایی کوچک‌تر و مشخصات سخت افزاری پایین‌تری نسبت به خود پرچمداران هستند، اما سونی راهی مجزا را انتخاب کرده و در خط تولید گوشی‌های کامپکت خود تنها صفحه نمایش را کوچک‌تر کرده ولی از همان مشخصات سخت افزاری پرچمداران در این مدل‌ها نیز بهره گرفته است. به عقیده برخی از افراد، تلفن‌های هوشمندی که اندازه کوچک‌تری داشته باشند، تجربه کاری بهتری را هم به ارمغان می‌آورند. برای مثال عده‌ای می‌گویند صفحه نمایش 4.3 اینچ و با کیفیت 720p که در اکسپریا زد ۱ کامپکت مورد استفاده قرار گرفته بود، از صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 1080p مدل اصل بهتر است.

اخیرا گزارشی از روسیه منتشر شده که بیان می‌دارد امکان معرفی نسخه کامپکت اکسپریا زد ۴ وجود دارد. بر اساس برخی از تصاویری که درباره این گوشی لو رفته، نام مدل آن احتمالا SO-04G خواهد بود. همانطور که می‌دانید اکسپریا زد ۴ که در ماه گذشته معرفی شد فقط برای بازار ژاپن عرضه شد و مدل دیگری برای بازارهای جهانی ارائه خواهد شد، نام مدل‌های اکسپریا زد ۴ SO-03G/SOV31 اعلام شده است.

در حال حاضر چیزی کاملا مشخص نشده، ولی می‌توانیم به شما بگوییم انتظار می‌رود معرفی اکسپریا زد ۴ کامپکت در روز ۱۳ ماه مه انجام شود که دقیقا یک هفته دیگر خواهد بود، بنابراین بهتر است تقویم خود را علامت بزنید تا در صورت معرفی این محصول، اخبار مرتبط با آن را از دست ندهید!

1 در مورد “آیا اکسپریا زد ۴ کامپکت در روز ۲۳ اردیبهشت معرفی می‌شود؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH