گران‌ترین گوشی‌های بازار که پولدارها سمت آن‌ها می‌روند!

most-expensive-number

در این مقاله قصد نداریم تا بهترین گوشی‌های بازار نسبت به قیمت‌شان را معرفی کنیم، بلکه می‌خواهیم مدل‌هایی را بگوییم که اگر حسابی پولدارید و یا حاضر هستید برای داشتن یک گوشی خوب و خاص، هزینه زیادی انجام دهید، به سراغ این محصولات بروید. لازم به ذکر است که با کلیک کردن بر روی نام هر گوشی، مشخصات کامل آن را خواهید دید.

۱- اپل آی‌فون ۶ پلاس (۱۲۸ گیگابایت)

خب دیگر مشخص است که این محصول اپل، در حال حاضر گران‌ترین گوشی تولیدی آن است که برای داشتنش بایستی بالای 3.200.000 تومان هزینه کنید که با توجه به لوازم جانبی مورد نیاز، برنامه‌هایی که می‌خواهید نصب کنید و سایر موارد، تا 3.500.000 تومان هم مبلغ پرداختی‌تان خواهد رسید. البته خیالی نیست، چون شما پولدارید وگرنه به سراغ چنین گوشی‌ای نمی‌رفتید!

apple-iphone-6-plus-(1)

۲- ال‌جی جی‌فلکس ۲

دوست دارید که در دستان‌تان یک گوشی با قامتی خمیده همچون تلویزیون‌های نسل جدید داشته باشید؟ خب چاره کار شما در خرید ال‌جی جی‌فلکس ۲ است. محصولی که هم مشخصات سخت‌افزاری خیلی خوبی دارد و هم قامت خمیده‌اش را در هر جایی نمی‌توانید پیدا کنید. فقط برای داشتن آن، بایستی از جیب خود کلی تراول نزدیک به 2.200.000 تومان در بیاورید.

lggflex2-ces2015-640x640

۳- سامسونگ گلکسی اس6 اج (۱۲۸ گیگابایت)

حتما اگر نگاهی به تبلیغات داشته باشید، این گوشی با نمایشگر قوس دار خودش در دو طرف، برایتان آشنا خواهد بود. سامسونگ که به خوبی در تولید این گوشی، خلاقیت را هم چاشنی محصولش کرده است، امید زیادی به موفقیت آن در سطح جهان نیز دارد. نسخه ۳۲ گیگابایتی آن حداقل 2.700.000 تومان (نسخه بدون گارانتی‌اش) برای‌تان آب می‌خورد اما چون ما پولدارها را هدف گرفته‌ایم، پس پیشنهاد می‌کنیم مدل ۱۲۸ گیگابایتی که اگر در بازار پیدا شود تا 3.5 میلیون تومان هم قیمت می‌خورد، برای خریدتان انتخاب کنید!

Galaxy S6 Edge 34

۴- اچ‌تی‌سی وان ام۹

آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی، گران قیمت‌ترین محصول آن نیز است که با بدنه تمام فلزی و رنگ‌بندی خاصش، حسابی از شما دلبری می‌کند. البته اگر آن را در کنار مدل پارسالی اچ‌تی‌سی یعنی ام۸ قرار دهید، شاید تفاوت خیلی زیادی را مشاهده نکنید، اما از آنجایی که هدف ما معرفی گران‌ترها است، پس به شما می‌گوییم همین محصول جدید را با مبلغی بیشتر از 1.900.000 تومان بخرید تا انقدر به داشتن پول زیاد افتخار نکنید!

htc-m9-28

۵- بلک‌بری پاسپورت

اگر چهره این گوشی بلک‌بری را دیده باشید، حتما ظاهر متفاوت و صفحه کلید گسترده‌اش، چشمان شما را معطوف به خود می‌کند. اما برچسب قیمتی آن هم قادر است تا لحظاتی حواس شما را به سمت خودش کشیده و به این فکر فرو بروید که آیا با به دست گرفتن بلک‌بری پاسپورت، متمایز دیده خواهید شد؟ مبلغ 1.800.00 تومان که برای شما عددی نیست، پس آن را می‌خرید و از داشتن محصول تمشکی با کلیدهای بسیار زیاد، خرسند خواهید شد!

passport_hands_on_intro

۶- موتورولا نکسوس6

حاصل همکاری گوگل و موتورولا، تولید گران‌ترین نکسوس بود تا به واسطه عدم حضور رسمی این کمپانی آمریکایی (و البته تا حدی چینی!)، قیمتش نیز در کشور ما سر به آسمان بساید و برای داشتن این گوشی همیشه آپدیت، مجبور باشید تا نزدیک به ۲ میلیون تومانی را از جیب‌تان خارج سازید.

nexus 6

13 در مورد “گران‌ترین گوشی‌های بازار که پولدارها سمت آن‌ها می‌روند!”

  1. با عرض سلام
    من چند سوال از اقای گلکار داشتم که خیلی مشتاقم جوابشونو بگیرم
    1 به نظر شما بلک بری ساپورت میتونه گزینه مناسبی برای دانشجو که وبگردی و چت زیادی داره متناسب باشه
    2 این که ایا برنامه های اندرویدی رو بلک بری ساپورت میکنه? این پشتیبانی تا چه حده
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    1. پیمان گل‌کار

      اگر براتون خرید گوشی بلک‌بری در اولویت خاصی قرار نداره، می‌تونید با مبلغ این گوشی، مدل‌های بهتری از اندروید را بخرید. گوشی‌های بلک‌بری توانایی اجرای برنامه‌های اندروید را دارند اما نه همه آن‌ها و نه به کیفیت یک گوشی اندرویدی

  2. به نظرم بیشتر ازینکه یه گوشی گرون باشه,کلاس و پرستیژش مهمه, که فقط بلک بری این خصوصیتو داره,ایفونو الان با قسط و قرض و وام میخرن… ولی کیفیت و خاص بودن و کاربری متفاوت بلک بری یه چیز دیگست…

    1. درسته که بلک بری کیفیت بالایی داره و خیلی خاصه ولی برای استفاده های بیزینسی بیشتر طراحی میشه و برای کسانی که اون رو برای استفاده روزانه ودیدن فیلم و موزیک ویدئو و… استفاده میخوان بکنن خیلی مناسب نیست

  3. سهیل اسکندری

    آگه وان ام 9 1.900 تومانی رو گران می دانید پس سامسونگ گلکسی نوت اج 2.400 تومانی و آیفون 6 2.200 تومانی و آیفون 5 اس 1.930 تومانی و گلکسی اس 6 2.190 تومانی و هزار تا گوشی گران تر از این رو گرو نمی دونی. لطفا برای رفع تکلیفی خبر نگاری تو سایت از شما بعید بود آقا گلکار . لطفا خبر های اختصاصی و کارشناسی بگذارید

    1. پیمان گل‌کار

      عزیز جان اگر دقت بفرمایید، در مقاله تلاش شده تا از هر برند یک مدل معرفی بشه، گوشیهایی که شما ذکر کردین، مشابه اون برندش ذکر شده

  4. اسم این گوشی ها گوشی پولدارها نیست این موبایل ها دست یه بچه دبستانی که باباش براش خریده تا حتی یه کارگر معمولی با حقوق زیر یک میلیون هم که با جمع کردن حقوق چند ماهش میتونه بخره؛هست(که تو ایران هم متاسفانه کم نیستند افرادی که بخش زیادی از حقوقشون میدن به پای تکنولوژی).موبایل پولدارها موبایل هایی هستن که از صدهزاردلار تا چند میلیون دلار قیمت دارند.مثل ورتو که تو ایران هم مدل های ارزون تر ش پیدا میشه,GoldVish Le Million و ایفون هایی که طلاکاری هستند وقطعات الماس دارند که البته به نظرم هیچ کدومشون ارزش خرید ندارند و یه روش برای شرکت ها سودجو هست که پول زیادی از افراد ثروتمندی که میخوان از بقیه متمایز باشند؛بگیرند.

    1. پیمان گل‌کار

      حرف شما منطقی هست اما هدف، بیان مدلهای معمول و در دسترس عموم بازار هست و عنوان پولدار هم بیشتر بخاطر طنز مطلبه و نه گرانی گوشی‌ها!

  5. نکسوس 6 نزدیک به 2 میلیون نه دیگه 🙂
    رسما 2.5 باید خرج کرد برای 64 گیگش
    البته اگه لوازم جانبی دلبرانشو در نظر نگیریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH