بر اساس رندر‌ها، آی‌فون 7 طراحی بسیار زیبایی خواهد داشت!

همیشه قبل از معرفی پرچم‌داران مختلف، کاربران و وب‌سایت‌ها اقدام به طراحی محصولی می‌کنند که انتظار دارند آن کمپانی اسمارت فونی شبیه به آن را تولید کنند و در اغلب مواقع نیز محصول اصلی تفاوت زیادی با این نوع رندر‌ها دارد. حال با گذشت حدود 7 ماه از زمان معرفی آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس، زمان آن رسیده که اپل نیز دست به کار شود و پرچم داران آینده خود را روانه بازار سازد. در این میان دو راه وجود دارد. یا این کمپانی به زبان طراحی خود تکیه خواهد کرد و در نسل جدید دستگاه آن‌ها شکل و شمایلی شبیه به آی‌فون 6 خواهد داشت و یا اینکه اپل در نسل هفتم آی‌فون‌های خود به سمت تحولی در طراحی خواهد رفت و محصول نهایی شکل و ظاهری خواهد داشت که انتظار آن را نداشتیم.

Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(1)

حال رندر‌های زیبایی از این محصول منتشر شده است که نکته قابل توجه تمامی آن‌ها دکمه معروف و دایره‌ای شکل اپل است که تقریبا با صفحه نمایش ادغام شده و شکل بسیار زیبایی را به دستگاه بخشیده است. البته گفته می‌شود که این نوع دکمه نیز همچنان از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد اما تکنولوژی جدید‌تری دارد که حسگر‌های آن زیر صفحه نمایش جای‌گذاری شده‌اند.

نکته دیگر در خصوص طراحی این محصول پوشش بخش جلویی دستگاه از شیشه است که تصور چنین کاری مربوط به یک طراح آلمانی می‌شود. علاوه بر این حاشیه‌های صفحه نمایش نیز به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است و اکنون بخش بالا و پایین دستگاه نیز بسیار نزدیک به نمایشگر هستند. این صفحه نمایش در بخش بالا به اندازه‌ای کاهش حاشیه یا بزل داشته که درست به مجاورت دوربین مکالمات تصویری و سنسور مجاورت رسیده است.

Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(2)

طراحان در این خصوص ذهن خود را محدود نکرده‌اند و دوست دارند که آی‌فون 7 یک لوگو اپل آلمینیومی داشته باشد که در بخش پشتی دستگاه می‌درخشد و علاوه بر این در قسمت دوربین نیز اپل یک دوربین با لنز دوگانه را قرار دهد که در این خصوص تاکنون اپل چنین اقدامی را انجام نداده است و در صورت تحقق آن جنجالی دیگر در صنعت تکنولوژی به پا خواهد شد.

Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(3)

در ادامه می‌توانید این رندر‌های زیبا که توسط طراحی آلمانی با نام Martin Hajek ساخته شده‌اند را مشاهده نمایید:

Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(4) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(5) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(13) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(152) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(12) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(11) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(6) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(7) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(8) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(9) Fan-made-Apple-iPhone-7-renders-(10)

5 در مورد “بر اساس رندر‌ها، آی‌فون 7 طراحی بسیار زیبایی خواهد داشت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH