میان‌رده کمپانی ZTE از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد و 144 دلار قیمت دارد!

دیروز با محصول جنجالی کمپانی ZTE آشنا شدیم که Z9 نامیده می‌شد و صفحه نمایشی بدون حاشیه داشت اما اکنون نیز تصمیم داریم تا به یک محصول دیگر از سوی همین کمپانی بپردازیم که Xiao Xian 2 نامیده می‌شود و از سنسور اثر انگشت بیومتریک استفاده می‌کند که این سنسور در بخش پشتی دستگاه و زیر دوربین آن قرار دارد. کمپانی ZTE این محصول خود را با قیمت 144 دلار در چین عرضه خواهد کرد و از سایر قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G LTE اشاره کرد که برای یک محصول میان‌رده که آن‌ هم بدنه خوش فرمی دارد بسیار مناسب است. این محصول 8.6 میلی متر ضخامت دارد اما وزن این بدنه تقریبا ضخیم، چندان هم سنگین نیست و ترازو عدد 126 گرم را نمایش می‌دهد.

محصول جدید کمپانی ZTE با نام Xiao Xian 2 که B880 نیز نامیده می‌شود صفحه نمایشی 5.0 اینچی دارد که وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل را ارایه می‌دهد و تراکم پیکسل‌های آن نیز 268 پیکسل در هر اینچ است. پردازش‌های آن توسط پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6735 انجام می‌شود که هر هسته فرکانس 1.3 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و 1 گیگابایت نیز حافظه رم به پردازش‌های این محصول کمک می‌کند؛ علاوه بر این 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای Xiao Xian 2 در نظر گرفته شده است که امکان افزایش آن تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی وجود دارد.

ZTE-Xiao-Xian-2-1

در بخش پشتی میان‌رده ZTE یک دوربین 13 مگاپیکسلی با f/2.2 قرار گرفته است که برادر 8 مگاپیکسلی آن نیز در بخش جلویی دستگاه جولان می‌دهد و کاربر می‌تواند از طریق آن به مکالمه تصویری و یا عکاسی سلفی بپردازد. انرژی مورد نیاز این محصول نیز توسط یک باتری 2400 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که رابط بین تمامی آن‌ها را ZTE به کمپانی گوگل و اندروید 5.0 سپرده است.

چنین مشخصاتی با قیمت 144 دلار را تنها از یک کمپانی چینی می‌توانید خریداری کنید که وجود سنسور اثر انگشت نیز یکی از مزیت‌های آن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH