امکان پیش خرید کردن برنامه‌ها به گوگل پلی افزوده شد!

احتمالا شما نیز واژه پیش خرید و یا پیش فروش را شنیده‌اید و یا شاید گاهی محصولی را پیش خرید کرده باشید. شیوه کار بدین صورت است که شما در ابتدا محصولی را که فعلا عرضه نشده است پیش خرید می‌کنید تا به محض عرضه شدن، شما نیز یکی از آن محصول را داشته باشید. در این فرآیند که در دنیای فناوری نیز وجود دارد اغلب اسمارت فون‌ها پیش فروش می‌شوند اما اکنون گوگل نیز چنین قابلیتی را برای فروشگاه نرم افزاری خود آورده است و از طریق آن کاربران می‌توانند اپلیکیشنی را که فعلا عرضه نشده است اما دوست دارند که هرچه سریع‌تر از آن استفاده کنند، از طریق گوگل پلی پیش خرید کنند.

pre-register

برای مثال به‌زودی بازی سوم شخص و جنگی Terminator Genisys: Revolution عرضه خواهد شد که دوست داران زیادی دارد و اکنون این طرفداران می‌توانند بازی مورد علاقه خود را پیش خرید کنند تا در زمان عرضه سریعا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. شیوه کار نیز بدین صورت است که در زمان عرضه رسمی این بازی، کاربرانی که آن را پیش خرید کرده‌اند یک نوتیفیکیشن یا اطلاعیه را دریافت می‌کنند که از طریق آن به عرضه بازی پی می‌برند. البته اگر در این مدت نظرشان نیز تغییر کرده باشد می‌توانند پیش خرید خود را لغو نمایند.

این قابلیت برای توسعه دهندگان یک ویژگی کاربردی به حساب می‌آید. زیرا پیش از انتشار اپلیکیشن خود می‌توانند میزان استقبال کاربران را از آن بسنجند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH