Oppo رسما تولید R7 Plus با نمایشگری بدون‌ حاشیه را تایید کرد

چندی پیش شایعاتی مبنی بر تولید یک اسمارت‌فون با نمایشگری بی‌حاشیه به نام Oppo R7 در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد. علاوه بر تصویر حتی یک ویدئو از کار با این گوشی نیز افشا شد که به شایعه تولید چنین محصولی قدرت بخشید. پس از انتشار تصاویری دقیق‌تر از این گوشی توسط Oppo، متوجه شدیم که نمایشگر R7 بی‌حاشیه نیست بلکه شیشه نمایشگر نسبت به حاشیه‌های فلزی اطرافش اندکی ارتفاع داشته که این موضوع باعث می‌شود حاشیه‌های نمایشگر دیده نشده و بدون حاشیه تلقی شود حال آنکه ظاهرا کمپانی Oppo تصمیم دارد نمایشگر بی‌حاشیه را به برادر بزرگتر R7 یعنی R7 Plus اختصاص دهد که در تاریخ ۲۰ مه همراه با R7 رونمایی خواهد شد.

gsmarena_001

شایعه تولید R7 Plus با تایید رسمی Oppo جامه حقیقت پوشید که اخیرا در برخی از کلیپ‌های تبلیغاتی چینی و تصاویر رسمی نیز خودنمایی کرده است؛ این دستگاه نمایشگری ۵.۹ اینچی داشته که با تکنولوژی ۲.۵D نیز همگام‌سازی شده است. دکمه‌های لمسی Home و Back که در قسمت پایین نمایشگر قرار داشتند نیز حذف شده‌اند و بدنه‌ای فلزی جایگزین پلاستیک براق شده است که در پنل پشتی دستگاه نیز شاهد حضور یک سنسور تشخیص اثر انگشت خواهیم بود!

gsmarena_002

این روزها بنچمارک‌های امتیازدهی به سخت افزار دستگاه‌های هوشمند، یکی از بزرگترین منابع افشاسازی مشخصات اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها پیش از مراسم رونمایی رسمی هستند که مشخصات Oppo R7 Plus نیز از شر افشا سازی‌های GFXBench در امان نمانده و نام برخی از قطعات سخت‌افزاری آن افشا شده است.

نمایشگر ۵.۹ اینچی با کیفیت FullHD، پردازنده مدیاتک MT6795M با هشت هسته کلاک شده روی فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز، فضای رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی از جمله مشخصات احتمالی R7 Plus هستند.

gsmarena_003

یکی از قابلیت‌های منحصربفرد R7 و R7 Plus برخورداری از سیستم شارژ سریع اختصاصی Oppo به نام VOOC است که می‌تواند ۷۵ درصد از باتری قدرتمند ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را تنها طی مدت ۳۰ دقیقه شارژ کند که رقمی شگفت‌انگیز برای کمپانی نه‌چندان مشهوری همچون Oppo بشمار می‌‌رود.

gsmarena_004

دوربین این گوشی نیز احتمالا همانند برادر کوچک‌تر خود از سنسوری ۲۰.۷ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد که صحت آن نیز در تاریخ ۲۰ مه مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH