ال‌جی سرانجام تایید کرد: G4 از قابلیت Quick Charge کوالکام پشتیبانی می‌کند

g4-panelتلفن هوشمند G4 از برخی جوانب، نسبت به سایر پرچمدارانی که با آن‌ها در رقابت است، کمی متفاوت عمل کرده. مثلا برخلاف دو پرچمدار رقیب یعنی وان ام ۹ و گلکسی اس ۶، امکان تعویض باتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با توجه به اینکه خود گوشی هم از یک باتری با ظرفیت بسیار خوب ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد و قابلیت تعویض باتری، می‌توان گوشی را برای زمان زیادی استفاده نمود. اما در خبرهای مختلفی گفته می‌شد که G4 برخلاف دو رقیب یاد شده‌اش، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. اما در نهایت حقیقت امر هم مشخص گردید و حالا ال‌جی به صورت رسمی اعلام این موضوع را تایید کرده که G4 از قابلیت Quick Charge 2.0 شرکت کوالکام پشتبانی می‌کند.

بر اساس توضیحاتی که ال‌جی بیان کرده، این شرکت به صورت مشخصی در مهندسی تلفن هوشمند G4 پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را انجام نداده، اما همانطور که می‌دانید این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ بهره گرفته که به خوبی می‌تواند ویژگی شارژ سریع را برای G4 به ارمغان بیاورد.

با وجود اینکه، شارژ ارائه شده با گوشی مورد بحث، با قابلیت Quick Charge همخوانی ندارد، اما اگر شما این تلفن هوشمند را با شارژهای دیگری که با Quick Charge 2.0 سازگاری دارند، شارژ کنید، شارژ دستگاه شما تا حد زیادی سریع‌تر باید انجام شود.

در تست انجام شده توسط وب‌سایت معتبر PocketNow مشخص شده که این ویژگی واقعا در G4 کار می‌کند و این دستگاه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌نماید، همچنین این خبر از جانب ال‌جی به طور رسمی منتشر شده است. ال‌جی در خبر خود به این نکته هم اشاره کرده که وجود قابلیت شارژ سریع می‌تواند خوب باشد، اما حضور چنین امکانی اجباری نیست و این شرکت تمرکز کاملش را بر ارائه امکان تعویض باتری نهاده است و سعی دارد اینکار را در آینده نیز انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH