تصاویری از قاب پشتی گلکسی تب S2 منتشر شد!

سری گلکسی تب S کمپانی سامسونگ سال گذشته توانست سر و صدا زیادی به پا کند و به کمک سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش عالی توانستند در دل کاربران جای بگیرند.

حال نیز گفته می‌شود که به‌زودی کمپانی سامسونگ گلکسی تب S2 را معرفی خواهد کرد که اکنون نیز تصویر بخش پشتی آن توسط OnLeaks به بیرون درز کرده است. طراحی این محصول با الهام گیری از گلکسی S6 بوده است که دستگاه بر روی یک شاسی فلزی قرار گرفته است و بخش پشتی نیز توسط یک لایه شیشه پوشیده شده است.

Galaxy-Tab-S2-image-leaks

بر اساس این تصویر می‌توان پی برده که گلکسی تب S2 قادر به ارتباط با شبکه مخابراتی خواهد بود. زیرا در کنار شیار کارت حافظه، مکانی نیز برای قرار گیری سیمکارت دیده می‌شود.

شایعات حکایت از این دارند که گلکسی تب S2 ضخامت کمتری نسبت به آی‌پد ایر 2 خواهد داشت و صفحه نمایشی 9.7 اینچی بر روی آن قرار خواهد گرفت که وضوح تصویر 2048 در 1536 پیکسل را ارایه می‌دهد (همانند آی‌‍پد‌های جدید و نکسوس 9). گفته می‌شود که 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول اختصاص داده شده است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته است. انتظار می‌رود که گلکسی تب S2 از پردازنده اختصاصی سامسونگ که هشت هسته‌ای خواهد بود با نام اگزینوس استفاده کند.

2 در مورد “تصاویری از قاب پشتی گلکسی تب S2 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH