احتمال معرفی نسل بعدی آیفون‌های اپل با دوربین 12 مگاپیکسلی و 2 گیگابایت رم!

یکی از منابع اطلاعاتی چینی به نام KGI Securities که تاکنون اطلاعات زیادی در مورد محصولات کمپانی اپل نظیر iPhone، iPad و Apple watch منتشر کرده است؛ در جدیدترین گزارش خود اطلاعات جالبی را در خصوص نسل جدید اسمارت فون این کمپانی که به احتمال زیاد با نام iPhone 6s راهی بازارهای جهانی خواهد شد بیان نموده است. لازم به ذکر است فردی که اقدام به انتشار این موارد کرده، در گزارش فوق هیچ نامی از خود نبرده است.

apple-iphone-6-plus

بر اساس گزارش KGI، اپل با دو محصول جدید با نام‌های iPhone 6s و iPhone 6s Plus وارد بازار خواهد شد که مهم‌ترین ویژگی آن صفحه نمایش ویژه و قابلیت خاص آن خواهد بود. ویژگی که به تازگی بر روی Apple Watch مشاهده شد. این ویژگی میزان فشاری که بر روی صفحه نمایش وارد می‌شود را بررسی کرده و نشان می‌دهد. صفحه نمایش آیفون‌های جدید با این ویژگی می‌توانند میزان فشار لمس شده بر روی صفحه نمایش خود را تشخیص داده و بر اساس میزان آن عملکردهای متفاوتی را به کاربر ارائه دهد. KGI معتقد است که اپل از این فناوری بر روی هر دو نسخه از iPhone 6s بهره خواهد برد و البته طبق شایعات خبری از نسخه 4 اینچی نیز نخواهد بود!

این منبع خبری در گزارش خود اشاره می‌کند که اپل در نسخه 6s محصولی با صفحه نمایش 4.7 اینچی و در نسخه 6s Plus با یک نمونه 5.5 اینچی وارد بازار خواهد شد. هر دو اسمارت فون جدید اپل از چیپست A9 اپل بهره برده که در کنار آن از 2 گیگابایت رم LPDDR4 نیز استفاده شده است. نکته جالب اشاره شده در این گزارش، نصب یک دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی بر روی آیفون‌های جدید اپل است.

a9

اپل همچنان قصد دارد تا رنگ طلایی و سرخ را به رنگ‌های پیشین آیفون اضافه کند تا خریداران ساعت هوشمند اپل نیز مشکلی جهت ست کردن گجت‌های خود نداشته باشند. ساعت هوشمندی که با قیمت 17 هزار دلار عرضه خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده، 6s و 6s Plus در ماه آگوست آینده به بازار خواهد آمد و پیش بینی اپل برای فروش این محصول در حدود 80 تا 90 میلیون دستگاه در سال 2015 خواهد بود!

در مورد جنس بدنه این محصول نیز باید بگوییم که اپل برای آیفون جدیدش، از آلومینیوم سری 7000 استفاده کرده است. محصولی که پیش از این در ساعت‌ هوشمند همین کمپانی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این آلومینیوم حدود 60 درصد از فلز مورد استفاده در نمونه‌های فعلی قدرتمندتر است. البته بار دیگر نیز شایعاتی در خصوص استفاده از شیشه یاقوت کبود یا همان Sapphire بر روی برخی مدل‌های خاص این محصولات جدید بیان شده است که هنوز به قطعیت نرسیده است.

البته اگر تولید کنندگان اپل بتوانند تحلیل درستی از بازار داشته باشند، باید از این نوع شیشه بر روی نسخه 6s Plus استفاده نمایند. البته در گزارش دیگری از همین منبع خبری، اطلاعاتی در خصوص تولید نسخه‌هایی با نام Limited Edition نیز منتشر شده است که به احتمال قوی شاید تفاوت‌های زیادی با نسخه‌های اصلی داشته باشد.

این گزارش به سیستم Apple Pay نیز پرداخته و آن را جز دیگر ویژگی‌های قطعی 6s می‌داند. همچنین بهبود هرچه بیشتر سیستم Touch ID نیز از برنامه‌های اصلی اپل خواهد بود. KGI اضافه می‌کند که احتمالا اپل در محصول 6S Plus تغییراتی را در حاشیه صفحه نمایش نیز به وجود خواهد آورد.

شاید این اطلاعات و شایعات کمی غیر عادی به نظر برسد، اما باید بدانیم که اولین تصاویر و اطلاعات منتشر شده از آیفون 6، حدود 6 ماه پیش از معرفی رسمی آن در رسانه‌ها منتشر شد!

2 در مورد “احتمال معرفی نسل بعدی آیفون‌های اپل با دوربین 12 مگاپیکسلی و 2 گیگابایت رم!”

  1. عبدالله حمودزاده

    اپل واقعا تو محصولات خودش کیفیت رو فراموش نکرده و نمیکنه، سیستم عامل روان و زیبا. صفحه نمایش شفاف و عالی. دوربین با کیفیت و …
    اما واقعا به دوربینی بالاتر از 8 مگاپیکسل نیاز داره. با اینکه دوربین فعلی آیفون 6 کیفیت و عملکرد خیلی خوبی داره اما رزولوشن 8 مگاپیکسل رزولوشن بالایی محسوب نمیشه. حتما باید به فکر این قسمت باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH