Verizon اکسپریا Z4 را به همراه دو تبلت ناشناخته از ال‌جی و اپل روانه بازار می‌کند!

اپراتور‌‌های امریکایی پس از معرفی محصولات‌ هوشمند اقدام به عرضه آن‌ها تحت قرارداد با اپراتور می‌کنند. این اتفاق کاملا مرسوم بوده و همه‌روزه شاهد چنین اخباری هستیم اما امروز اخبار مرموزی از عرضه اکسپریا Z4، دو تبلت معرفی نشده از اپل و ال‌جی و یک گوشی از سری دیزایر کمپانی اچ‌تی‌سی توسط اپراتور Verizon منتشر شد که کاربران را به تعجب واداشت.

Verizon-Xperia-Z4-iPad-mini-4-LG-G-Pad-Xهمانطور که می‌دانید چندی پیش اکسپریا Z4 در ژاپن معرفی شد و گفته می‌شود که صرفا به این کشور اختصاص داشته و خاک ژاپن را ترک نخواهد کرد؛ Evan Blass ملقب به evleaks@ در توییتر معتقد است که این گوشی در تاریخی نامشخص توسط Verizon عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه از اکسپریا Z4 مشابه با همان نسخه ژاپنی است و تصمیم سونی مبنی بر عرضه اختصاصی آن در ژاپن تغییر کرده یا این‌که نسخه جدیدی از پرچمدار سونی توسط Verizon به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

iPad Mini 3 در اکتبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی اپل رسما رونمایی شد و انتظار می‌رود نسخه جدید آن یعنی iPad Mini 4 حداقل پیش از اکتبر ۲۰۱۵ رونمایی نشود؛ این در حالیست که یک تبلت ناشناخته از محصولات اپل به‌زودی توسط Verizon عرضه خواهد شد که نام و مشخصات آن هنوز افشا نشده‌اند.

تبلت دیگری که توسط این اپراتور وارد بازار می‌شود، LG G Pad X 8.3 نام دارد که پیش‌تر در جولای ۲۰۱۳ تبلتی مشابه با آن به نام LG G Pad 8.3 معرفی شده بود که این نسخه نیز ظاهرا ورژن ارتقا یافته مدل ۲۰۱۳ بوده و بدون رونمایی رسمی وارد بازار می‌شود.

و در نهایت این‌که گوشی میان‌رده HTC Desire 526 نیز که به نمایشگری ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل و اندروید کیت‌کت مجهز شده است در تاریخی نامشخص توسط Verizon روانه بازار خواهد شد.

2 در مورد “Verizon اکسپریا Z4 را به همراه دو تبلت ناشناخته از ال‌جی و اپل روانه بازار می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH