سونی محصولی عجیب اما جالب را معرفی کرد، با لامپ بلوتوثی این کمپانی آشنا شوید!

موسیقی و روشنایی، ترکیبی که اغلب اوقات می‌توانند آرامش خوبی را برای ما به ارمغان بیاورند. اما نظر شما در خصوص محصولی که هر دو قابلیت را در خود جای داده باشد چیست؟ بله، سونی امروز یک محصول جدید و جالب را معرفی کرده که دستگاهی کوچک است که از یک اسپیکر بلوتوثی و یک چراغ LED تشکیل شده است. این چراغ که امروز در ژاپن معرفی شد طراحی جالبی دارد و سونی توانسته تلفیقی زیبا از موسیقی بیافریند.

LSPX-100E26J.0

اپلیکیشن مخصوصی نیز برای این محصول توسعه یافته است که کاربر از طریق آن می‌تواند حجم صدای موسیقی و میزان شدت روشنایی را تنظیم کند. البته امکان تنظیم آن‌ها از طریق کنترل دستگاه که از طریق NFC متصل می‌شود وجود دارد. سونی در بیانیه رسمی این محصول اعلام کرده است که این اسپیکر بلوتوثی طراحی جالبی دارد و به کاربر این امکان را می‌دهد که دستگاه را در شرایطی که سیستم‌های صوتی قابل راه اندازی نیستند نصب کند و مورد استفاده قرار دهد.

شاید بر این باور باشید که چنین محصولی چگونه در زندگی شما نقش خود را ایفا خواهد کرد، شاید تصاویر تبلیغاتی زیر بتوانند تاحدودی این موضوع را برای شما روشن کنند:

2 3 4

ظاهر کلی محصول شباهت بسیار زیادی به لامپ‌های عادی و تقریبا لوکس دارد اما در واقع هیچ لامپی اسپیکر بلوتوثی ندارد و این ایده کمپانی سونی است. این محصول از 23 مه با قیمت 199 دلار قابل خریداری خواهد بود.

4 در مورد “سونی محصولی عجیب اما جالب را معرفی کرد، با لامپ بلوتوثی این کمپانی آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH