تصویری از سامسونگ گلکسی S6 Active لو رفت!

به تازگی تصاویری توسط افرادی ناشناس در برخی از منابع خبری منتشر شده است که نشان از نسخه جدید آخرین پرچم‌دار سامسونگ دارد؛ این محصول احتمالا گلکسی S6 Active است. در این تصویر فقط نمای جلویی و پشت این گجت مشخص بوده که رنگ آن نیز مشکی است.

gsmarena_001

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، سامسونگ S6 Active را شبیه به یک تانک طراحی کرده است! همچنان در نگاه اول می‌بینیم که دوربین، فلاش و سنسور ضربان قلب در جای خود همانند S6 قرار دارد، اما اسپیکرها به قاب پشتی منتقل شده‌اند!

با نگاهی دقیق‌تر به قسمت جلویی گوشی، می‌بینیم که از حسگر اثر انگشت نیز خبری نیست! این موضوع را می‌توان از دکمه‌های قرار گرفته متوجه شد. سامسونگ سال گذشته نیز با تولید گلکسی S5 Active سورپرایزهایی را برای کاربران عرضه کرد.

بر اساس منبع خبر، S6 Active با نام SM-G890A عرضه می‌شود. این محصول جدید یک باتری 3500 میلی آمپری دارد که نسبت به نسخه اصلی با 2550 میلی آمپر قدرتمندتر است. به جز این موضوع، نسخه Active تقریبا تمام ویژگی‌های برجسته S6 را با خود به همراه دارد. پردازنده اگزینوس 7420 با معماری فوق العاده 14nm، صفحه نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با وضوح QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو از دیگر مشخصات این محصول خواهد بود.

4 در مورد “تصویری از سامسونگ گلکسی S6 Active لو رفت!”

  1. وایی چقدر زشته،آخه کی اینو میخره!!! عزیزم نمیتونی گوشی ضد آب بزنی خب نزن چرا خودتو به زحمت میندازی مگه مجبوری!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH