اولین تصاویر از غول جدید کمپانی Meizu منتشر شد!

کمپانی چینی Meizu که طی یکی دو سال گذشته با عرضه اسمارت فون‌هایی جالب توانست سهم عظیمی از بازار چین را تصاحب کند، قرار است در مراسمی به تاریخ 30 ژوئن از محصول جدیدش رونمایی کند. این پرچم‌دار جدید با نام MX5 عرضه خواهد شد و هواداران چینی این شرکت بی‌صبرانه منتظر این اتفاق هستند. در تازه‌ترین تصاویر لو رفته، مشخصات و ظاهر این اسمارت فون در رسانه‌ها منتشرشده است.

gsmarena_001 (1)

شایعات حاکی از آن است که MX5 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی همراه با وضوح QHD عرضه شده و از پردازنده روز و قدرتمند کمپانی هم‌وطنش یعنی مدیاتک بهره می‌برد. این پردازنده به احتمال قوی مدل هشت هسته‌ای MT6795 خواهد بود. البته برخی شایعات نیز حاکی از آن است که Meizu به سمت محصول جدید و 10 هسته‌ای مدیاتک یعنی MT6769 Helio X20 خواهد رفت.

gsmarena_002

امروز تصاویر جدیدی از این پرچم‌دار منتشر شده است که نشان می‌دهد این یک فبلت 5.5 اینچی با حاشیه بسیار کم در اطراف نمایشگر تولید می‌شود. با وجود دکمه فیزیکی زیر صفحه نمایش، انتظار می‌رود که حسگر اثر انگشت نیز بر روی آن نصب شده باشد. قاب پشتی این پرچم‌دار پلاستیکی بوده و قابل تعویض است.

با اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص دوربین این اسمارت فون منتشر نشده است، اما شایعات خبر از وجود یک دوربین 41 مگاپیکسلی می‌دهند.

1 در مورد “اولین تصاویر از غول جدید کمپانی Meizu منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH