مترجم اسکایپ در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت!

دسامبر سال گذشته بود که سرویس محبوب اسکایپ از خدمت جدید خود تحت عنوان ترجمه گفتار پرده برداشت و آن را به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران خود قرار داد و اکنون نیز این قابلیت مرحله آزمایشی خود را گسترده‌تر کرده است و از امروز تمام کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. فقط کافی است که کاربران نسخه جدید را از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت دانلود نماید:

لینک دانلود

البته توجه کنید که برای استفاده از این قابلیت می‌بایست سیستم عامل شما ویندوز 8.1 یا نسخه آزمایشی ویندوز 10 باشد که امکان استفاده از آن در تبلت‌های ویندوزی نیز وجود دارد.

Skype-Translator

مترجم اسکایت یک قابلیت نرم افزاری است که اگر کاربر به زبان خود صحبت کند، برنامه به صورت همزمان گفته‌های وی را ترجمه می‌کند و به فرد مقابل که زبان متفاوتی دارد نمایش می‌دهد. البته توجه کنید که این ویژگی فعلا از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و مادرینی پشتیبانی می‌کند و در حال حاضر امکان ترجمه تنها در بین این زبان‌ها وجود دارد. اما به راحتی می‌توانید انگلیسی حرف بزنید و طرف مقابل که اسپانیایی زبان است بتواند گفته‌های شما را درک کند. (البته به‌طور حتم همانند اغلب مترجم‌ها ترجمه‌ای شیوا نخواهد داشت)

البته پیام رسان اسکایپ نیز قادر به ترجمه متون است و شما کافی است تا جمله خود را وارد سیستم کنید تا طرف مقابل ترجمه شده آن را مشاهده کند. این ویژگی نیز کمتر از 50 زبان را پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH