سامسونگ در حال آماده کردن یک گوشی جدید با صفحه‌نمایش خمیده است

tn-edgeدر حال حاضر، اینکه بگوییم سامسونگ قصد استفاده از صفحه‌نمایش‌هایی با لبه خمیده را در محصولات آینده خود داشته باشد، اصلا دور از انتظار نیست. گلکسی نوت اج که در سپتامبر سال ۲۰۱۴ معرفی گشت، اولین محصول این غول کره‌ای بود که از صفحه‌نمایشی با لبه خمیده بهره می‌برد و پس از آن هم دو پرچمدار جدید این شرکت، یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج، نشان دادند که سامسونگ تولید گجت‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های لبه خمیده را ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارشات مختلف، مدل گلکسی اس ۶ اج که صفحه‌نمایش آن در هر دو طرف خمیدگی داشت، برخلاف انتظارات سامسونگ مورد استقبال تعداد زیادی از افراد قرار گرفت، به‌طوریکه این شرکت تا مدتی قادر به تامین میزان تقاضای این محصول نبود و با ایجاد خطوط تولید جدید، توانست ظرفیت تولیدش را تا ۱۰ میلیون دستگاه در هر ماه افزایش دهد که این مقدار تولید در برابر تولید معمولی محصول یاد شده ۱۰۰۰ درصد افزایش دارد! مقدار تولید در نظر گرفته شده برای اس ۶ اج تنها یک میلیون دستگاه در هر ماه بود. بنابه گفته منبع خبری ETNews از کره‌ جنوبی، در حال حاضر، تعداد ۳ میلیون دستگاه در ماه از اس ۶ اج توسط سامسونگ تولید می‌شود.

سامسونگ هم اکنون با استفاده از تکنولوژی‌های جدید در صنعت تولیدات صفحه‌نمایش‌های خود، می‌تواند صفحه نمایش‌هایی با لبه‌های خمیده را به‌خوبی تولید کند و با توجه به بالا بردن ظرفیت تولید می‌توان انتظار داشت که این شرکت نسل جدیدی از تلفن‌‌های هوشمند گلکسی نوت اج را در دست تولید داشته باشد که احتمالا در کنار نوت ۵ معرفی خواهد شد. اما نکته جالب اینجاست که بر اساس اعلام ETNews، اکنون سامسونگ آنقدر ظرفیت در بخش تولید صفحه‌نمایش‌های لبه خمیده ایجاد کرده که انتظار می‌رود دستگاه دیگری با چنین صفحه‌نمایشی، قبل از معرفی نوت ۵ و نوت اج آینده در اوایل سپتامبر، معرفی شود.

با توجه به علاقه کاربران به گوشی‌های صفحه خمیده سامسونگ، و با توجه به آنچه گفته شد، حدس و گمان‌ها و پیش‌بینی‌ها همه نشان از تمایل این شرکت برای ساخت تعداد بیشتری از این‌گونه محصولات را می‌دهد که البته هنوز هیچ چیز در این مورد کاملا قطعی نیست و باید منتظر بمانیم تا ببینیم در تابستان سال میلادی جاری، این غول کره‌ای چه برایمان آماده کرده.

3 در مورد “سامسونگ در حال آماده کردن یک گوشی جدید با صفحه‌نمایش خمیده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH