کندی کراش یکی از بازی‌های پبش فرض ویندوز 10 خواهد بود!

Solitaire ،Hearts و Minesweeper بازی‌هایی هستند که تاکنون شاید چندین میلیون بار سالانه در نسخه‌های مختلف ویندوز اجرا شده‌اند اما مایکروسافت دست بردار نیست و این بازی‌ها را دوباره در ویندوز 10 نیز شاهد خواهیم بود. اما در کنار این‌ها مایکروسافت در تلاش است تا چند بازی دیگر را نیز به سیستم عامل جدید خود بیاورد و کاربران بتوانند دقایق خوبی را با آن‌ها سپری کنند.

candy-crush-saga-4

مایکروسافت امروز رسما اعلام کرد که بازی محبوب Candy Crush Saga توانسته به ویندوز 10 راه یابد و با نصب ویندوز 10 این بازی نیز قابل دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند آن را در کنار بازی‌های قبلی استفاده کنند. البته بدیهی است که اگر ویندوز خود را نیز از نسخه‌های پایین به ویندوز 10 ارتقا دهید، بازی مذکور همچنان در دسترس خواهد بود. اما مایکروسافت امیدوار است که به‌زودی بازی‌های دیگری را نیز بتواند از سوی کمپانی King در ویندوز 10 جای دهد.

CCS_Hero3-500x277

چندی پیش بازی Candy Crush Saga برای سیستم عامل ویندوز فون عرضه شد و کاربران این سیستم عامل قادر شدند تا از این بازی کمپانی King لذت ببرند و اکنون نیز با ورود آن به ویندوز 10 شاید بتوانند تجربه جدیدی را از بازی‌های پیش فرض ویندوز تجربه کنند.

1 در مورد “کندی کراش یکی از بازی‌های پبش فرض ویندوز 10 خواهد بود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH