هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟

650x300xandroid-wont-turn-on.jpg.pagespeed.ic.swdsWSzjG2برای روشن کردن تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی خود به راحتی دکمه پاور را فشار می‌دهید. اما اگر دکمه یاد شده کار نکرد، بدان معنا نیست که دستگاه شما صرفا خراب شده شده است و راه‌هایی برای برگرداندن آن به حالت اولیه وجود ندارد!

چنین مشکلی همچنین امکان دارد به دلیل ضربه‌های سخت‌افزاری باشد. روشن نشدن تبلت یا گوشی هوشمند شما امکان دارد به دلیل شکسته شدن آن باشد. اما اگر مشکل در چنین حالتی نرم افزاری باشد، با انجام چند مرحله می‌توانید آن را رفع کنید.

گوشی یا تبلت خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

اگر باتری دستگاه اندرویدی شما خالی شده باشد، هنگامی که آن را روشن نمایید، اغلب نشانگر باتری را به صورت توخالی بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. اما اگر باتری به طور کلی تخلیه شده باشد، هنگامی که بخواهید گوشی یا تبلت را روشن کنید، هیچ پاسخی نداده و حالت یاد شده را مشاهده نخواهید کرد.

برای رفع چنین مشکلی، کافیست گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک شارژر دیواری متصل کرده و اجازه دهید تا چند دقیقه‌ای را شارژ شود. در این شرایط نباید به محض اتصال دستگاه به شارژر اقدام به روشن کردن آن نمایید و همانطور که گفتیم، ابتدا باید چند دقیقه (حدود 50 دقیقه) صبر کنید تا باتری دستگاه کمی شارژ شود. اگر مشکل خالی شدن کامل باتری بوده باشد، حالا دیگر رفع شده و دستگاه مانند همیشه روشن خواهد شد.

اگر پس از انجام اینکار باز هم دستگاه شما روشن نشد، از کابل یا شارژر دیگری نیز برای شارژر کردن آن استفاده کنید. در بسیاری از مواقع امکان دارد کابل یا خود شارژر گوشی و یا تبلت، قطع شده باشد و عملیات انتقال نیرو را بدرستی انجام ندهد.

650x434xandroid-charge.jpg.pagespeed.ic.D8uK0k5elpدکمه پاور گوشی یا تبلت را فشار داده و نگه دارید

مانند سایر سیستم عامل‌ها، اندروید نیز گاهی اوقات به حالت فریز سخت درآمده و دیر پاسخ می‌دهد. اگر اندروید به طور کامل فریز شود، ممکن است دستگاه شما روشن شود اما صفحه نمایش هیچ چیز را نشان نمی‌دهد، زیرا سیستم عامل فریز شده و به فشار دکمه‌ها پاسخی نمی‌دهد.

در این موقع برای رفع حالت فریز، باید یک ریست اساسی انجام دهید که اینکار به چرخه پاور نیز شهرت دارد. انجام این عمل باعث می‌گردد تا گوشی یا تبلت به طور کامل از منبع تغذیه بی‌بهره شده و اجبارا خاموش شود و سپس مجددا بوت گردد.

در یک تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی، که از باتری قابل تعویض بهره می‌برد، می‌توانید با خارج نمودن باتری و جا زدن آن پس از ۱۰ ثانیه، دستگاه را روشن کنید.

اما در اغلب تبلت‌ها یا گوشی‌های مدرن امروزی که امکان دسترسی به باتری در آن‌ها وجود ندارد، باید دکمه پاور را فشرده و برای مدتی نگه دارید تا عملیات خاموش شدن کامل و روشن شدن مجدد صورت پذیرد. البته لازم به ذکر است که در برخی دستگاه‌ها و یا برخی حالات خاص امکان دارد نیاز به نگه داشتن دکمه پاور برای مدت طولانی‌تری، مثلا ۲۰ یا ۳۰ یا حتی بیشتر باشد. اینکار سبب می‌شود تا انتقال نیرو از باتری به دستگاه کاملا قطع شده و سپس مجددا از ابتدا بوت شود. در چنین شرایطی مشکل فریز شدن به احتمال خیلی زیاد رفع خواهد شد.

650x433xandroid-hard-reset.jpg.pagespeed.ic.NtCRlTpLAWانجام ریست کارخانه‌ای از طریق بخش ریکاوری

در بعضی موارد، ممکن است گوشی یا تبلت شما فرآیند بوت شدن را آغاز کند، اما امکان دارد سیستم عامل اندروید کرش کرده یا بلافاصله به حالت فریز برود.

برای رفع این مشکل، می‌توان از منوی حالت ریکاوری اندروید استفاده کرد. در این بخش شما می‌توانید اقدام به انجام یک ریست کارخانه‌ای نمایید. اگر دستگاه شما پیش از قفل کردن یا پیش آمدن چنین مشکلاتی، بوت می‌شود، از حالت ریکاوری برای انجام یک ریست کارخانه‌ای می‌توانید بهره ببرید.

برای انجام اینکار، ابتدا باید تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی‌تان را به طور کامل خاموش کنید و سپس چند کلید مشخص را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا دستگاه روشن شود. دکمه‌هایی که برای روشن کردن دستگاه در حالت ریکاوری باید بفشارید و نگه دارید، بر اساس نوع دستگاه شما ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. برای اینکه بدانید دقیقا کدام دکمه‌ها برای دستگاه شما مورد نیاز هستند، نام دستگاه خود را به همراه عبارت Recovery Mode در گوگل یا موتور جستجوی دیگری، وارد کنید و سپس بر اساس نیازتان پاسخ را خواهید یافت. برای مثال، در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ باید دکمه‌های پاور، هوم و کم کردن صدا را به روشی که گفته شد همزمان فشار دهید و نگه دارید.

ximg_55500d17457d2.png.pagespeed.ic.Vl6rIFpsUMفریم‌ور دستگاه خود را بازگردانی کنید

اگر نرم‌افزار دستگاه خراب شود، انجام ریست کارخانه‌ای ممکن است گاهی اوقات مشکل را حل نکند. در این حالت می‌توانید سیستم‌عامل مخصوص دستگاه خود را از طریق فایل ایمیجی که توسط کارخانه‌ سازنده ارائه می‌شود، بازگردانی کنید. برای مثال چنین مشکلی گاها در هنگام نصب رام‌های سفارشی یا انجام تغییرات سطح پایین رخ می‌دهد.

بر اساس نوع دستگاه شما و سازنده آن، انجام این کار امکان دارد کمی سخت باشد. مثلا گوگل فایل ایمیج فریم‌ور دستگاه‌های تولیدی خود را ارائه می‌دهد که نصب آن‌ها بسیار آسان است و کاربران این عمل را به صورت دستی انجام می‌دهند. برای دیگر دستگاه‌ها، باید باز هم دست به دامان موتور جستجوی گوگل شوید و نام دستگاه خود را به همراه عبارت reinstall frimware جستجو نمایید تا بتوانید دستورالعمل دقیق مربوط به گوشی یا تبلت خود را بیابید. اگر کمی خوش‌شانس باشید، سازنده دستگاه مورد استفاده شما، روش درست انجام اینکار را در دسترس قرار داده است.

ximg_55500d6159fe1.png.pagespeed.ic.vD5Lws802Nاندروید همچنین دارای حالتی مخفی بنام safe mode است که می‌توانید دستگاه را به این حالت هم بوت کنید. این حالت شبیه به حالت Safe mode ویندوز کار می‌کند. در حالت یاد شده، اندروید نرم افزارهای شخص ثالث را بارگزاری نمی‌کند و فقط نرم افزارهای سیستمی هستند که اجرا می‌شوند.

در برخی دیگر از دستگاه‌ها، شما فقط می‌توانید ذر حالتی که دستگاه در حال اجراست به بخش Safe Mode بروید. اما دستگاه‌هایی هم هستند که با فشار دادن چند دکمه خاص، می‌توان آن‌ها را در حالت Safe Mode بوت کرد. برای انجام اینکار نیز مجددا نام دستگاه خود را به همراه عبارت safe mode در گوگل جستجو نمایید. این حالت تنها زمانی کار می‌کند که اپلیکیشن‌های شخص ثالث نصب شده در گوشی یا تبلت باعث فریز شدن دستگاه پس از بوت شده باشند. البته چنین شرایطی به طور معمول نباید رخ دهد، اما امکان وقوع آن در پاره‌ای از اوقات وجود دارد.

450 در مورد “هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟”

  1. سلام. من یه هواوی Y221 دارم حدود ۶ ماه ازش استفاده نکردم و روشن نکردم حالا میخوام روشن کنم روشن نمیشه بگید چیکار کنم 🙁

  2. سلام من گوشیم s3 هستش چن وقتیه خود ب خود صفحه گوشی خاموش میشه این در حالیه ک گوشی روشن میشه دکمه های روی گوشی کار میکنن صدای پیام و روشن و خاموش کردن ازش میاد و فقط صفحه کار نمیکند میخاستم ببینم مشکل چی هست

  3. سلام من تبلتم samsung galaxy tab3 هست
    چند روز بی شارژ مونده بود،الآنم هر چقد زدم به شارژو با شارژای مختلف امتحان نکردم،شارژ نمیشه و شارژرمم داغ نمیکنه
    با کلیدای ترکیبی ک گفتینو ریکاوری مودم هیچی نمیشه..
    چیکار کنم؟بنظرتون سوخته؟؟

  4. سلام ممنون میشم کمکم کنین

    گوشی j5 دارم یهو داغ شد و از شارژ ۳۰ درصد اومد ب ۲۰ و بعدش ب ۱۰ منم زدمش ب شارژ اما دیدم ک خیلی داغ شده بخاطر همین کشیدمو پشتشو باز کردم تا خنک بشه اما بعد از اینک خنک شد خاموش شد و دیگ روشن نشد همه روش هارو هم امتحان کردم اما اصلن بالا نمیاد زدم ب شارژ بازم هیچی نشد و فقط داغ میشه

    مشکل از کجاس؟؟

  5. salam mn tablet huawel media pad 10 link daram alan khili vaqte khamosh shodeo roshan nmishe sharzham mizaram be sakhti sharzh mishe vali baz roshan nmishe rahnamayi konin lotfan

  6. سهیلا صادقی

    گوشی من داغ شده بود گفتم شاید بزنم به شارژ شاید درست بشه انا وقتی خواستم روشنش کنم روی کلمه ی سامسونگ که اولش میاد میمونه و دیگه همین جوری میمونه فقط کلمه هی پر رنگ و کمرنگ میشه بیشتر از این کار نمیکنه گوشی من samsung galaxy not3هست و نمیخوان با فرمت کردن یا ریست اطلاعات گوشیمو از دست بدم.تورو خدا کمکم کنید خیلی نگرانم:(

  7. سلام لطفا کمک کنید من تبلتم گلکسی نوت ۱۰ هستش وسطا شروع کرد به هر ۱۰ ثانیه ۱۰ ثانیه خاموش شدن بعدشم دیگه کار نکرد میزنم شارز م جواب نمیده چیکار کنم کمک کنید

  8. قابل توجه کسایی که j7 دارند !!!!!!!!!!!! گوشی شما فلس دستی میخواد خیلی خیلی سادده هست تو اینترنت بنویسین اموزش فلش دستی گوشی هست

  9. سلام دوستان گوشی من جی ۵پرایم هستش خاموش شد روشن نمیشه چیکار باید بکنم قبلا هیچ مشکلی نداشت

  10. سلام من تبلتم lenovo a3300 هست یدفه خاموشش کردم بعد اومدم دوباره روشنش کنم دیگه روشن نشد هرچی دکمه ریسیت فکتوری و دکمه پاور و کم و زیاد شدن رو فشار میدم هیچ اتفاقی نمیوفته به شارژ هم که میزنم هیچ عکس العملی نشون نمیده لطفا کمک کنید

  11. سلام تب لت ام به صورت خود به خود خاموش میشه و روشن نمیشه انگاری مرده ولی وقتی میزنم به شارژر روشن میشه و کار میکنه ولی وقتی که از شارژر در میارم ۱۵ دقیقه نمیشه که دوباره خاموش میشه . اسم تب لتم galaxy Note 8 Samsung است . درضمن ۶ ماه بود بهش دست نزده بودم باطریشم سریع خالی میشد اولا ولی الان درست شده .

  12. سلام من گوشیم هواوی هستش میزنم شارز صد در صد بر میشه ولی وقتی میخوام روشنش کنم اون علامت هواوی فقط میاد همینجوری میمونه بعد از چند ساعت شارزش تموم میشه و خاموش میشه چیکار کنم

  13. سلام تبلت من samsung galaxy tab s 2014 editation هس ، شارژرش مدتی بود ک خوب شارژ نمیکرد واس همین ی سیم usb تازه خریدم از وقتی که ب شارژ وصل کردم صفحش داره پر پر میشه
    لطفاااااااا کمک کنید

  14. سلام.من گوشیمو زدم تنظیمات کارخانه بعد که ری استارت شد دیگه روشن نشد حالا که میزنم شارژ نشانگر شارژش فقط علامت میده اگه باتریش هم داخل دستگاه نباشه و توی شارژباشه هم علامت میده سریع بگید مشکلش چیه ممنون میشم.
    تو رو قران راهنماییم کنین

  15. سلام خسته نباشید من بعد از این که کمی با گوشیم کار میکنم صفحه اش ابی میشود ولی صدای ویدیویی را که داشتم نگاه میکردم میشنوم بعد از چند دقیقه که دکمه پاور و ولوم کم صدا را فشار میدهم تبلت خاموش میشود وبعد که روشن میکنم دوباره میتونم باهاش کار کنم مشکلش چیه که یک صفحه ابی گاهی اوفات روی صفحه اصلی من مییاد باید چه کار کنم ممنون میشم ر اهنمایی کنید .راستی مدل تبلتم هم لنوا a3300gv است

  16. سلام ببخشید من تبلتم hms-smartهست چهل درصد شارژ داشت وقتی رفتم خونه دیدم خاموش شده و دیگه روشن نمیشه.توروخدا کمکم کنید یه عالمه اطلاعات مهم دارم توش.چی کنم.

  17. سلام
    خسته نباشید
    گوشی من پرستجیو هست
    به کل خاموش شده هرکاری میکنم روشن نمیشه
    میزنم شارز چراغ شارز بالای گوشی روشن میشه ولی گوشی روشن نمیشه
    از دکمه خاموش و صداهمزمان کمک گرفتم ولی تاثیر نداشت
    موقع شارز باطری داغ نمیشه
    میشه زود کمکم کنید
    ممنون میشم

  18. باسلام خوبید ببخشید گوشی من هواوی وای ۵۲۰هستش معلمو نیست چش شده مشکل اندرویدی پیدا کرده یک بار روشن خاموش کردم دیگه بالا نیامد وفقط روی صفحه اندروید گیر کرده وهر کار میکنم از این صفحه خارج نمیشه فکر کنم مشکل نرم افزاری پیدا کرده لطفا راهنمایی کنید

  19. سلام من تبلت lenovo s 5000دارم
    خاموش شده و وقتی میزنمش شارژ ارم لنوو رو میاره و بعد چند لحظه میره چیکار کنم روشن بشه به نظرتون لطفاجواب رو به ایدی تلگرامم@Yulyulk81 بفرستین خواههههههههههههههش میکنم
    توروخدا

  20. در جواب تمام آقایان و خانم ها باید بگم که اگر گوشیتون با تست باطری و شارژر روشن نشد دیگه خودتونو خسته نکنید.. گوشی مشکل سخت افزاری داره…و وقتی گوشی مشکل سخت افزاری داشته باشه باید بدیش دسته یک متخصص حرفه ای تعمیرات..حالا هی بیاین بگید موبایلم ال شده بل شده … ۴ نفرم بیان الکی مهندسی کنند…بابا مگه کاربرای این سایت مهندس گوشی یا سخت افزار هستن…

  21. سلام.من تبلتم Lenovo A3500 هستش.وقتی به شارژ میزنمش عکس باتری میاد که داره شارژ میشه وقتی دکمه روشن کردن رو هم فشار میدم آرم لنوا میاد به میزان شارژی که باتریش داره آرمش هست اما بعد از مدتی آرمش میره.یه بار دیگه هم این اتفاق افتاد چندروز تبلتمو دستش نزدم بفد چند روز که زدم به شارژ و روشنش کردم روشن شد اما الان روشن نمیشه
    باتریشم برداشته نمیشه
    میشه راهنماییم کنین

  22. اقا سلام خسته نباشید
    اقا تورو خدا کمکم کنید خواهشا کمکم کنید
    تبلتمو وقتی روشن میکنم روشن میشه ولی تا یک روز درحال شارژ بودنش داشته بوت میشده تصویرشم اندروید نوشته بوده
    یعنی در بوتش ، تصویری که گیر کرده اندروید بوده
    تا یک روزم گذاشتم بوت بشه که هی گیر کرده اندروید حالت گیف بودنش رو نمایش میده یعنی به صورت گیف مانندی گیر میکنه و بالا نمیارتش
    داستان از این قرار بوده که وقتی که کار میکرد نمیدونم سیستم عامل اندرویدش بوده یا ویروس داشته که خود به خود دانلود میکرده و هی حجمش پر میشده و RAM هم پر میشده و سرعتش کند
    یعنی زمانایی که شارژم کلا تموم میشد و خاموش میشد و روشنش میکردم درحال بوت شدنش خودبه خود دانلود میکرده
    و حالا هم که اینقد حجمش پر شده که اصلا نمیاره بالا سیستمو

    دوستان چیکار کنم؟
    ایا راهی هستش که از طریق چیزی مثل کامپیوتر به حجمش دسترسی داشته باشم و حذف کنم کمی فضا بگیره یا نه؟
    دوستان من منتظرم توروخدا جواب بدین??????

  23. سلام چند ساعت پیش گوشیمو زدم شارژ و با پیغام slow charing مواجه شدم و بعد ک کابل رو در اوردم و گذاشتم درست شد و بعد چند ساعت گوشی خاموش شده و اصلا شارژ نمیشه.. مشکلش چیه ؟مدال گوشی اچ تی سی e8

  24. سلام گوشی هوآوی Y600 دارم .ری استارت کردم بعد دیگه هر کاری کردم صفحش نیومد بالا و فق مینویسه پاور بای اندروید و فقط تا اینجاش میاد چیکار کنم

  25. سلام.خسته نباشید
    یه تبلت لنوودارمA3000 چند وقت خود به خود خاموش میشد و روی لوگو میموند به زور روشن میشد
    الان خاموش شد ولی هرکاری میکنم فقط لوگو مونده
    در ضمن اگر از گزینهwipe data/factory reset استفاده کنم راهی برای برگردوندن اطلاعات هست؟؟؟
    ممنون میشم اگه سریع جواب بدید

  26. سلام خسته نباشید
    من گوشیم امشب شارزش ۷۵درصد بود بعد گوشی رو restart کردم و خاموش و دیگه روشن نشد دکمه پاور رو هر چقدر نگه میدارم روشن نمیشه درحالی که شارز داره(۷۵درصد) تو شارز هم که میزنم چراغی بالای گوشی هست که باید روشن شه ولی روشن نمیشه و سابقه هنگ و از کار افتادن بعضی امکانات رو داره که با فلش درست میشد
    لطفا بگید چجوری روشن کنم گوشی رو
    خیلی ممنون

  27. سلام
    من گوشیم ۱۵ درصد شارژ شد بعد یهو خاموش شد
    هر کاریم می کنم روشن نمی شه
    وقتی هم که تو شارژ می زنم صفحش هی خاموش روشن میشه
    چیکار کنم

  28. سلام
    من گوشیم ۱۵ درصد شارژ شد بعد یهو خاموش شد
    هر کاریم می کنم روشن نمی شه
    وقتی هم که تو شارژ می زنم صفحش هی خاموش روشن میشه
    چیکار کنم

  29. سلام گوشیم پی سون هس
    شب تا صبح زدم تو شارژ دیگه روشن نمیشه
    فقط با شارژر تا یه حدی میاد بالا فقط ارم هواویو نشون میده و بعد ریستارت میشه میخواسم ببینم مشکلش چیه.

  30. سلام گوشی سونی دارم میزنم شارز چراغ قرمز کوچک بالا روشن میشه ولی هرکاری میکنم گوشی روشن نمیشه حتی صفحه شم روشن نمیشه چیکار کنم به نظرتون مشکل چیه

  31. سلام بنده گوشی تب اس ۸دارم رفتم تواینترنت .حالاخاموش شده فقط نماد مطهر samsung نشان میدهدبنظرسماعلت چیه؟نرم افزاری یاسخت افزاریه؟۰۹۱۷۶۴۱۵۶۶۹مبایلمه…

  32. سلام من تبلت هواوی مدیا پد ۷ دارم . ریست فکتوری کردم ولی انجام نشد و روی ارم اندروید که شکمش بازه می مونه و صفحه اش هی روشن خاموش میشه تا شارژش تموم بشه . دادم بیرون فلشم کردن درست نشد . چکار باید کنم ؟ و آیا از راهی هست از بک اپی که ازش گرفتم و رو رم اکسترنالمه جایی بتونم باز کنم و اطلاعات یادداشتهامو ببینم ؟؟

  33. سلام اندروید گوشیمو آپدیت کردم ریستارت شد ولی بعدش دیگه اصلا روشن نمیشه که بخوام کاریش کنم،هرکاری کردم روشن نشد چیکارکنم???

  34. سلام من تبلت gtn8000 سامسونگ دارم داشتم با هنزفری اهنگ گوش میدادم هی قطع و وصل میشد و یکدفعه کلن قطع شد و هرچی میزنم روشن شه تا اونجاش که اهنگ میزنه میخواد روشن شه میره ولی از اون به بعدش دیگه همینجوری هی رو همون صفحس که هی کلمه سامسونگ هست بعد از چند دقیقه هم که کلن خواموش میشه خواهش میکنم کمک کنین روشنش کنم.

  35. سلام لطفااا کمک کنید – من تبلتم اس ۵۰۰۰ لنوو هست هنگ کرد و بعد از ارم لنوو یا نمیومد بالا یا اگه میومد روی قفل صفحه باز گیر میکرد . بالاخره مجبور به ریست فکتوری شدم و انجام دادم ولی بعد از ان اون نسخه ای که قبلا برام تعمیرکار ریخته بود لود میشد باز دوباره اجازه نمیداد ارم لنوو میومد و میموند روی اون!تا ۲۰ دقیقه هم منتظر میموندم نمیومد! بالاخره دوباره گفتم یه بار دیگه ریست فکتوری کنم – وقتی انجام دادم بعد از گزینه ریبوت نو – دوباره ارم ریکاوری که علامت اندروید سبزه که در حال لوده میاد و بعد از چند ثانیه دوباره ریست میشه خودش و همون باز میاد! دیگه اصلا اجازه هیچی نمیده بهد ارم همش اون میاد و نمیره!! نمیدونم چش شده!! یعنی اندرویدش مشکل پیدا کرده؟؟!! چیکارش کنم؟؟؟ خواهشا اگه کسی راهنمااییی میتونه کنه جواب بده ممنون میشممممممممم:((((

  36. سلام . گوشیم دیگه صفحش بالا نمیاد. هیچ ضربه ای هم نخورده . ولی صدای پیام ها و…میاد .تاچشم کار میکنه ولی هیچ چیز معلوم نیست. چیکارش کنم

  37. سلام . گوشیم دیگه صفحش بالا نمیاد. هیچ ضربه ای هم نخورده . ولی صدای پیام ها و…میاد . چیکارش کنم

  38. خسته نباشید من ی تبلت دارم وقتی میزنم ب شارژ علامت شارژ شدنش میاد ولی چیزی تو باتری ذخیره نمیشه الانم خاموشه و دیگ روشن نمیشه باتریشم عوض کردم تو باتریش ۱۴درصد شارژ داشت میزدم ب شارژ بیشتر نمیشد همون ۱۴ میموند الانم ک باتریش خالی شده یگ روشن نمیشه مشکلش چیه ؟؟ ممنون میشم اگ کمک کنید ایدی تلگرام
    mo83ha@

  39. سلام گوشی من هواوی هونوره.دیشب از دستم لیزخورد افتاد زمین ارتفاعشم خیلی کم بود .الان فقط روآرمش گیرکرده میره ومیاد.اصلادکمه پاورولومشم کارنمیکنه ک ریکاوری کنم.الان دقیقن مشکلش چیع؟؟,ایدی تل…@alidoostan کمک کنیدلدفاهرکسی ک وارده.ممنون

  40. سلام.من گوشیه سامسونگ j7 دارم بعد خواستم با کامپیوتر روتش کنم حالا نمیدونم روت شد یا نشد ولی وقتی گوشیم خواست ری استارت بشه اون لوگوی سامسونگ اولش اومد ولی بعدش صفحه خاموش موند. من حتی صبر هم کردم اما نشد.شارژ گوشیم پر بود و باتری هم برای ۳۰ ثانیه در اوردم ولی بازم چیزی نشد.درضمن به حالت بوت لودر هم نمیره لطفا بگید چیکار کنم

  41. سلام من اولاش هی هنگ میکرد برنامه های اصلی گوشی متوقف میشد به عبارتی هنگ میکرد عجیب دوبار زدم برگرده به حالت کارخونه درست هم شد چند ساعتی ولی بعدش دیگ روشن نمبشه ناموصاکمکم کنید عجله دارمممممم

  42. سلام خسته نباشید.گوشیم سونی cهستش.گوشیم رو خاموش کردم بعد از چند ساعت که دو باره روشن کردم بالا نمیاره نوشتی سونی و اکسپریا ش میاد بعد از اون خط های رنگی میاد که دیگه از این جلوتر نمیره.تو رو خدا کمکم کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH