هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟

650x300xandroid-wont-turn-on.jpg.pagespeed.ic.swdsWSzjG2برای روشن کردن تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی خود به راحتی دکمه پاور را فشار می‌دهید. اما اگر دکمه یاد شده کار نکرد، بدان معنا نیست که دستگاه شما صرفا خراب شده شده است و راه‌هایی برای برگرداندن آن به حالت اولیه وجود ندارد!

چنین مشکلی همچنین امکان دارد به دلیل ضربه‌های سخت‌افزاری باشد. روشن نشدن تبلت یا گوشی هوشمند شما امکان دارد به دلیل شکسته شدن آن باشد. اما اگر مشکل در چنین حالتی نرم افزاری باشد، با انجام چند مرحله می‌توانید آن را رفع کنید.

گوشی یا تبلت خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

اگر باتری دستگاه اندرویدی شما خالی شده باشد، هنگامی که آن را روشن نمایید، اغلب نشانگر باتری را به صورت توخالی بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. اما اگر باتری به طور کلی تخلیه شده باشد، هنگامی که بخواهید گوشی یا تبلت را روشن کنید، هیچ پاسخی نداده و حالت یاد شده را مشاهده نخواهید کرد.

برای رفع چنین مشکلی، کافیست گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک شارژر دیواری متصل کرده و اجازه دهید تا چند دقیقه‌ای را شارژ شود. در این شرایط نباید به محض اتصال دستگاه به شارژر اقدام به روشن کردن آن نمایید و همانطور که گفتیم، ابتدا باید چند دقیقه (حدود 50 دقیقه) صبر کنید تا باتری دستگاه کمی شارژ شود. اگر مشکل خالی شدن کامل باتری بوده باشد، حالا دیگر رفع شده و دستگاه مانند همیشه روشن خواهد شد.

اگر پس از انجام اینکار باز هم دستگاه شما روشن نشد، از کابل یا شارژر دیگری نیز برای شارژر کردن آن استفاده کنید. در بسیاری از مواقع امکان دارد کابل یا خود شارژر گوشی و یا تبلت، قطع شده باشد و عملیات انتقال نیرو را بدرستی انجام ندهد.

650x434xandroid-charge.jpg.pagespeed.ic.D8uK0k5elpدکمه پاور گوشی یا تبلت را فشار داده و نگه دارید

مانند سایر سیستم عامل‌ها، اندروید نیز گاهی اوقات به حالت فریز سخت درآمده و دیر پاسخ می‌دهد. اگر اندروید به طور کامل فریز شود، ممکن است دستگاه شما روشن شود اما صفحه نمایش هیچ چیز را نشان نمی‌دهد، زیرا سیستم عامل فریز شده و به فشار دکمه‌ها پاسخی نمی‌دهد.

در این موقع برای رفع حالت فریز، باید یک ریست اساسی انجام دهید که اینکار به چرخه پاور نیز شهرت دارد. انجام این عمل باعث می‌گردد تا گوشی یا تبلت به طور کامل از منبع تغذیه بی‌بهره شده و اجبارا خاموش شود و سپس مجددا بوت گردد.

در یک تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی، که از باتری قابل تعویض بهره می‌برد، می‌توانید با خارج نمودن باتری و جا زدن آن پس از ۱۰ ثانیه، دستگاه را روشن کنید.

اما در اغلب تبلت‌ها یا گوشی‌های مدرن امروزی که امکان دسترسی به باتری در آن‌ها وجود ندارد، باید دکمه پاور را فشرده و برای مدتی نگه دارید تا عملیات خاموش شدن کامل و روشن شدن مجدد صورت پذیرد. البته لازم به ذکر است که در برخی دستگاه‌ها و یا برخی حالات خاص امکان دارد نیاز به نگه داشتن دکمه پاور برای مدت طولانی‌تری، مثلا ۲۰ یا ۳۰ یا حتی بیشتر باشد. اینکار سبب می‌شود تا انتقال نیرو از باتری به دستگاه کاملا قطع شده و سپس مجددا از ابتدا بوت شود. در چنین شرایطی مشکل فریز شدن به احتمال خیلی زیاد رفع خواهد شد.

650x433xandroid-hard-reset.jpg.pagespeed.ic.NtCRlTpLAWانجام ریست کارخانه‌ای از طریق بخش ریکاوری

در بعضی موارد، ممکن است گوشی یا تبلت شما فرآیند بوت شدن را آغاز کند، اما امکان دارد سیستم عامل اندروید کرش کرده یا بلافاصله به حالت فریز برود.

برای رفع این مشکل، می‌توان از منوی حالت ریکاوری اندروید استفاده کرد. در این بخش شما می‌توانید اقدام به انجام یک ریست کارخانه‌ای نمایید. اگر دستگاه شما پیش از قفل کردن یا پیش آمدن چنین مشکلاتی، بوت می‌شود، از حالت ریکاوری برای انجام یک ریست کارخانه‌ای می‌توانید بهره ببرید.

برای انجام اینکار، ابتدا باید تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی‌تان را به طور کامل خاموش کنید و سپس چند کلید مشخص را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا دستگاه روشن شود. دکمه‌هایی که برای روشن کردن دستگاه در حالت ریکاوری باید بفشارید و نگه دارید، بر اساس نوع دستگاه شما ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. برای اینکه بدانید دقیقا کدام دکمه‌ها برای دستگاه شما مورد نیاز هستند، نام دستگاه خود را به همراه عبارت Recovery Mode در گوگل یا موتور جستجوی دیگری، وارد کنید و سپس بر اساس نیازتان پاسخ را خواهید یافت. برای مثال، در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ باید دکمه‌های پاور، هوم و کم کردن صدا را به روشی که گفته شد همزمان فشار دهید و نگه دارید.

ximg_55500d17457d2.png.pagespeed.ic.Vl6rIFpsUMفریم‌ور دستگاه خود را بازگردانی کنید

اگر نرم‌افزار دستگاه خراب شود، انجام ریست کارخانه‌ای ممکن است گاهی اوقات مشکل را حل نکند. در این حالت می‌توانید سیستم‌عامل مخصوص دستگاه خود را از طریق فایل ایمیجی که توسط کارخانه‌ سازنده ارائه می‌شود، بازگردانی کنید. برای مثال چنین مشکلی گاها در هنگام نصب رام‌های سفارشی یا انجام تغییرات سطح پایین رخ می‌دهد.

بر اساس نوع دستگاه شما و سازنده آن، انجام این کار امکان دارد کمی سخت باشد. مثلا گوگل فایل ایمیج فریم‌ور دستگاه‌های تولیدی خود را ارائه می‌دهد که نصب آن‌ها بسیار آسان است و کاربران این عمل را به صورت دستی انجام می‌دهند. برای دیگر دستگاه‌ها، باید باز هم دست به دامان موتور جستجوی گوگل شوید و نام دستگاه خود را به همراه عبارت reinstall frimware جستجو نمایید تا بتوانید دستورالعمل دقیق مربوط به گوشی یا تبلت خود را بیابید. اگر کمی خوش‌شانس باشید، سازنده دستگاه مورد استفاده شما، روش درست انجام اینکار را در دسترس قرار داده است.

ximg_55500d6159fe1.png.pagespeed.ic.vD5Lws802Nاندروید همچنین دارای حالتی مخفی بنام safe mode است که می‌توانید دستگاه را به این حالت هم بوت کنید. این حالت شبیه به حالت Safe mode ویندوز کار می‌کند. در حالت یاد شده، اندروید نرم افزارهای شخص ثالث را بارگزاری نمی‌کند و فقط نرم افزارهای سیستمی هستند که اجرا می‌شوند.

در برخی دیگر از دستگاه‌ها، شما فقط می‌توانید ذر حالتی که دستگاه در حال اجراست به بخش Safe Mode بروید. اما دستگاه‌هایی هم هستند که با فشار دادن چند دکمه خاص، می‌توان آن‌ها را در حالت Safe Mode بوت کرد. برای انجام اینکار نیز مجددا نام دستگاه خود را به همراه عبارت safe mode در گوگل جستجو نمایید. این حالت تنها زمانی کار می‌کند که اپلیکیشن‌های شخص ثالث نصب شده در گوشی یا تبلت باعث فریز شدن دستگاه پس از بوت شده باشند. البته چنین شرایطی به طور معمول نباید رخ دهد، اما امکان وقوع آن در پاره‌ای از اوقات وجود دارد.

450 در مورد “هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟”

  1. سلام..تبلتم خاموش شده هرکاری میکنم روشن نمیشه روش های بالاروهم امتحان کردم..خبری نیست…چیکارکنم؟؟؟؟؟تبلتم هم لنوو هست..

    1
    45
  2. سلام خسته نباشید من داشتم با تبلتم کار میکردم یهو هنگ کرد هرچی زدم درست نشد حتی خاموشم نمیشد دیگ بعد یک دقیقه خودش خاموش شد الان ۱۲ ساعته هرچی دکمشو میگیرم ک روشن بشه روشن نمیشه…یعنی سوخته؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید و جوابتونو ب ایمیلم بفرستید مرسی
    مدلشم Note N8000 سامسونگ هستس

    3
    19
  3. سلام من سامسونگ A5دارم شارژش کردم صد شد بعد خاستم روشن کنم علامت سامسونگ اومد بعد همینجوری موند .لطفا کمکم کنید عکسام حذف نشه

    5
    23
    1. سلام برای این مشکل هنگامی که لوگو اجرا میشه ولی بالا نمیاد دکمه های پاور و هر دو ولوم صدا رو نگه دارید ۹ ثانیه. گوشی خاموش میشه. گوشی رو روشن کنین و استفاده کنین.

      5
      7
  4. سلام گوشیمa8سامسونگ ی روزی هس شارز نمیشه ودر حال شارز هعی اخطار میده و گوشی خاموش علت این چیه لطفا راهنمایی کنید

    3
    8
  5. من داشتم با تبلت کار میکردم یهو هنگ کرد دکمه پاور رو زدم تا صفحه رک شن خاموش شه …حاموش شد و یگه باز نسد نه شارژ میشه نه روشن بگید چی کار کنم تبلتم هم ایسوسه

    9
    96
  6. سلام منم درحال کار کردن با تبلتم بودم که خاموش شد .هرکاری هم کردم روشن نشد و از همه راه ها استفاده کردم اما بی فایده بود

    7
    68
  7. سلام من در حال کار کردن با تبلتم بودم که خاموش شد پاورش هم مشکل داشت بعد پشت پاورش آب شد الان هم فلش میزنه

    8
    13
  8. سلام به همه من یه تبلت دارم یه روز داشتم باش کارمیکردم خاموش شدالانم فقط باشارز میاره بعد یه مدتم باتریش باد کرده چیکارکنم مدلش ام اچ سی هست

    8
    15
    1. سلام من گوشیمو ک میخام روشن کنم فقط تا جایی میاد ک اسم هواوی رو میزنه بعداز اون دیگه روشن نمیشه و همینجوری پشت سر هم ادامه میده ولی وارد گوشی نمیشه مشکل چیه

      2
      22
      1. بایدریست شه دکمه خاموش باز زیادفشاربده برات‌ یه صفحه بازمبشه خط چهارم پنجم نوشته ریست بعدش یه صفحه میادنوشته یس بزنی درست میشه

        3
        3
  9. سلام
    من گوشیم فقط در حالت شارژ روشن میمونه و میشه استفاده کرد…وقتی از شارژ میکنم بعد چند ثانیه خاموش میشه…حالا نمیدونم مشکلش سخت افزاریه یا نرم افزاری
    ولی در حالت ریکاوری گوشی بدون شارژر هم روشن میمونه!!!
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    S6 edge

    10
    44
    1. جناب همیشه مخالف با ایران

      کسایی که گوشیون نه شارژ میشه نه روشن رم پرادزشگرشون سوخته ببرید تعمیر کار و تو ایران هم به ندرت کسی پیدا میشه که قطعات داخلی گوشی مثل چیست یا همین رم رو عوض کنه پیدا کردید حتما تعمیری ببرید سامسونگ از مقدار کمی رم ت گوشی هاش استفا ده میکنه ولی پرقدرت که کمی بیشتر داغ بشن میسوزن

      6
      22
  10. سلام خسته نباشید
    گوشیم s3 هستش دیشب خواستم چند تا فیلم از طریق زاپیا بفرستم یهو گوشی کامل استپ کرد باطریشم دراوردم دوباره گذاشتم سر جاش باز روشن شد اما بعد چند دیقه خاموش کرد
    نمیدونید مشکل از چیه

  11. سلام. وقت بخیر.
    گوشی من سامسونگه.

    توی گوشیم اب رفته. روشن نمیشه. ولی نسوخته.
    وقتی میزنمش تو شارز < شارز نمیشه ولی یه صفحه ای میاد بالا که انگار میگه باتری جدا شده ولی باتری توشه. به نظرتون باید بره تعمیرگاه موبایل /

    یه تبلت هم دارم . لنوو
    تو شارز بود. دیدم دیگه شارز نشد. شارزش تموم شد و دیگه روشن نشد. البته شارز هم نمیشه. میگن سوکتش هم داغون نشده ولی نمیدونم دیگه چه غلطی کنم…………….

  12. مرررسی واقعا به دردم روش هاتون…گوشیم که روشن نمیشد میخوام سکته کنم..بازم مررررسی از سایت خوبتون

  13. سلام….
    من تبلت asus fonepad Hd7دارم
    با فیش usbب کامپیوتر وصل کردم بعد بلافاصله که به کامپیوتر وصل شد تبلتم خدو ب خود خاموش شد بعد هر کاری که کردم این روشن بشه تشد حتی نمیشه فلش کرد ب تنظیمات کارخونه اصلا همه کار هایی که تو سایتتون گفتید رو انجام دادم ولی نتیجه ای نگرفتم …مطمعنم تبلتم نسوخته ولی شاید از دکمه پاورش باشه لطفا بهم جواب بدید تروخدا خواب و خوراک ندارم…???

  14. سلام.گوشی من هوآوی y600 هست.یهو قفل کرد.خاموش کردم دیگه روشن نمیشه.استارت میخوره روی لوگو میمونه.دیگه بالا نمیاد.برا ریست کردن هم ولوم بالا و پاور میزنم ارم اندروید میاد روش ارم خطر قرمز رنگ میزنه.میشه راهنماییم کنید حداقل بدونم مشکلش چیه؟؟؟

  15. با سلام گوشی من لنوا مدل اس ۶۵۰ روشن می شد اما سیستم اندرویدش بالا نمی امد برا هاردشه ؟؟ صفحه بوتشمبالا نمی اد

    1. سلام برای منم همین مشکل چندبار بیش اومده.
      اگه یه سر ببرینش تعمیرگاه موبایل بهتره. اینجوری شاید برای همیشه درست شه.

  16. من تبلت لنووا دارم یک ساعت زدم به شارژ دیگه روشن نشد. با اینکه علامت شارژ. نشون داد لطفا
    کمکم کنید درستش کنم

    ممنون

  17. سلام اقا من امروز تبلت ای سوزم که ۹درصد هم شارژ داشت بعد از استفاده گذاشتم کنار (شارژ نزدم) بعد که اومدم دوباره استفاده کنم هر کاری کردم روشن نشد . الان زدم شارژ ۱ ساعت میشه ولی هیچ عکس العملی نشون نمیده ?لطفا کمک کنید?

    1. علی‌رضا عباسی

      بگذارید مدت زمان بیشتری به شارژ باشه اگر درست نشد از سالم بودن سیم شارژر مطمئن بشید.
      انجام ریست کارخانه‌ای از طریق بخش ریکاوری هم می‌تونه مفید باشه.

  18. اقا روش دوم عالییییییی بود همون که گفت گوشی یا تبلتت فریز شده و باید دکمه پاورو نگه داری دمت گرم ا زمن که درست شد

  19. با سلام ببخشید گوشی من اندروید هست اما خاموش شده وقتی دکمه پاور رو میزنم روشن میشه فقط تا صفحه مارک میره و دوباره برمیگرده و خاموش میشه چیکارش کنم بنظرتون کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم

    1. علی‌رضا عباسی

      ری‌ست فکتوری کنید و در آخر با رام رسمی فلش بزنید.
      اگر مشکل حل نشد احتمال معیوب بودن سخت افزار وجود داره.

  20. سلام
    من تبلت ایسوس مدل fonpad 7 k019 رو دارم.دو ساله دارمش.امروز داشتم با تبلتم کار می کردم…
    روی فلش یو اس بی خودم فیلم داشتم.فلش رو از تلوزیون کشیدم و با رابط OTG به تبلتم وصل کردم.یکهو تبلتم خاموش شد و دیگه روشن نشد…همین. هر روشی رو که بگین امتحان کردم اما نشد که نشد.
    مطمئنم که فلشم یو اس بی کیلر نبوده چون داشتم همون لحظه فیلم رو روی تلوزیون می دیدم اما همه خواب بودن و نمی خواستم کسی بیدار بشه و قصد کردم بزنم به تبلت…قبلا هم از روی فلش فیلم نگاه می کردم.
    خواهش می کنم کمک کنید…
    کمککککککککککککککککککککککککک!!!
    اینم ایمیلم:
    myrhajyana@gmail.com

    1. علی‌رضا عباسی

      احتمال خراب بودن کابل OTG وجود داره. سعی کنید در همون حالت تبلتو به شارژ بزنید. اگر روشن نشد حتما به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید.

      1. ۶ ساعت توی برق بود…
        هیچ عکس العملی نشون نداد…
        فقط یک بار صدای ویبرش رو شنیدم…
        فک کنم هارد بریک شده باشه

        1. علی‌رضا عباسی

          ۱۰۰ درصد مشکل از سخت‌افزار باید باشه. حتما به تعمیرکار مراجعه کنید.

  21. سلام . مدتیه تبلتم علی رغم داشتن شارژ ، خودبخود خاموش میشه و وقتی دکمه پاور رو می زنم روشن میشه اما هشدار میده که نیاز به شارژ داره . تبلتم نت ۱۰ سامسونگه . لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم

  22. سلام.خسته نباشید. من تبلت LG GPADدارم . داشتم آهنگ گوش میدادم … یهو آهنگ قط شد بعد ۲.۳ ثانیه خاموش شد . الانم روشنه و فقط نوشته و لوگوی ال جی روشه . هرچی هم دکمه پاور رو نگه میدارم نه خاموش ن صفحه بالا میاد . و اینم بگم ک خیلی کقته از دستم پرت نشده. لطفاااا کمکم کنید. سپاس

  23. سلام گوشی من هواوی tit.aloo هست . گوشیم یهو خاموش شد و روشن نمیشه.به شارژ هم زدم ولی هیچی.وقتی پاورو نگه میدارم میلرزه ولی هیچی نمیشه صفحش سیاه کمکم کن لازمش دارم لطفا جواب رو به شماره ی ۰۹۱۲۱۳۳۴۳۴۱ پیامک کن
    ممنون میشم

  24. تبلت من Lenovo ساخت ٢٠١٢
    همین امروز به باتریش shok دادن
    بعد ٢سال درست شد الان تو شارژه ولى اومدم یه برنامه چینى رو حذف کنم هنگ کرد نه خاموش مى شه نه چیزى
    یکى میشه کمکم کنه
    همه ى راهکاراى بالا رو انجام دادم نشد

  25. سلام من یه مشکل فجیه نرم افزاری دارم” من خواستم کاستوم رام رو روی گوشیم نصب کنم از طریق ریکاوری twrp که موقع نصب کردن فایل زیپ کاستوم رام ارور داد قبلش همه چی رو وایپ کردم اومدم رام رسمیشو نصب کنم که باز اونم داخل زیپ ارور داد فهمیدم مشکل نسخه twrp بعد اومدم که ریبوت پاور اف رو بزنم که برم روی یه ریکاوری که قبلا رام رسمی رو قبلا نصب کرده بودمو مشکلی هم نداشت نصب کنم که گوشیم دیگه روشن نمیشه حتی روی لوگوی خود گوشی هم نمیره یه ویبره میده که میخواد روشن شه علامت باتری خالی میاد بعد چند دقیقه خاموش میشه و همین تکرار میشه تا موقعی که گوشیمو از کابل جدا کنم حالا ازتون خواهش میکنم یه راهکاری به من بگین راستی گوشیم باتریش جا نمیشه مدلشم asus zenfone 2 deluxe

  26. اقا جان من کمکم کنید.یه گوشی هواوی دارم شب داشتم باهاش کار میکردم بعد گزاشتمش کنار خوابیدم صبح پاشدم گوشی رو برداشتم ولی اصلا روشن نشد.نمیدونم چش شده تروخدا کمک کنید هرکاری کردم نشد.هرکی میتونه کمک کنه بیاد تلگرام ایدیم mohamad75451

  27. سلام
    من گوشیم سامسونگ اس ۶اج هست
    وقتی میزنم ب شارژ گوشی شارژ میشه ب محض اینکه از شارژ در بیارم خاموش میشه و دیگه روشن نمیشه
    باز تا کابل شارژ رو وصل کنم خودش روشن میشه
    میخواستم بدونم مشکل سخت افزاری داره یا نرم افزاری
    با تشکر

    1. بله کیمیا. ولى نه به طور کلى اگه که دیگه روشن نشه مشکل یا إز LCD یا از باتریه
      ولى اگه رسیدگى بهش نشه ممکن هست از باترى باشه
      و اگه مقاومت محصول بالا باشه به امید این که یه شُک بتونه باترى رو تقویت کنه

  28. سلام گوشی من گلکسی s3هست از دستم افتاد الان دکمه پاور و میزنم صفحه اش نمیاد ولی صدای کلید و روشن شودن نور دکمه بک اینا دیده میشه این چجوری درست میشه میشه بدون بردن تعمیری درست شه تو خونه راهی وجود داره .ال سیدیش هم نشکسته منظور هیچ ترکی نداره نمیدونم چشه

  29. سلام گوشی من HTC desire 820 هست چون عکسهای تلگرام رو باز نمیکرد خاموشش کردم ولی دیگه روشن نمیشه. لطفا کمکم کنید….

  30. سلام
    گوشی من سامسونگ جی ۵ هست
    گوشی ۱ هفته خاموش بوده الان که میخوام روشن کنم روشن نمیشه
    مشکل چیه؟ 🙁

  31. سلام تبلت من مارکس gspad یه چند باری روی آرم توقف میکرد درستش کردم الان دیگه روشنم نمیشه خواهشا بگید چکار کنم

  32. سلام دوستان تبلت من مارکش لنوو هستش دیشب باهاش بازی کردم امروز ک میخواستم برش دارم خاموش بود به شارژ هم زدم اما هیچ چیزی ازخودش نشون نداد حتی باتری هم نشون نمیده خواهش میکنم بگید چیکارکنم از تمام کارام موندم چیکارکنم روشن بشه؟؟؟؟؟ممنون میشم اگر جوابمو بدین?????????????

  33. سلام من تبلتم خورد زمین سپس دیدم که گوشه ای از صفحه آن تاریک تر از قسمت های بقیه است برای همین تبلت رو خاموش کردم ولی روشن که می شود صفحه اش کامل سیاه است به نظر شما چی شده

  34. سلام خسته نباشید .من گوشی گلکسی a7 دارم که خود به خود در حالت restart قرار گرفته و دیگه روشن نمیشه . باید چی کار کرد ؟؟؟

  35. محمد جواد خلوتی

    سلام خسته نباشد من تبلت نوت۸ دارم به مدت یک ماه خاموشش کردم بعد از یک ماه اومدم روشنش کنم دیدم روشن نمیشه و تو شارژ میزنم شارژ نمیشه رفتم نشان دادم تبلت رو گفتن باطری خوابیده شوک دادنش بازم روشن نشد تعمیرکار گفت باطری سوخته بعد رفتم باطری نو خریدم دیدم بازم نه شارژ میشه نو روشن میشه راهنمایی کنید لطفا زود جواب بدید ممنون

  36. سلام لطفا کمک کنید!
    پرستیژیو ۵۵۰۸ دارم روشنش که می کنم تو همون حالتی که اسم برند گوشی و مینویسه نگه می داره. ریست فکتوری هم کردم هیچ فرقی نکرد… باید چی کارش کنم ؟

  37. سلام من سونی اکسپریا تبلتZ دارم چند وقت پیش با خود گوشی بروزرسانیش کردم اما وقتی که روشن شد بعد از یک دقیقه خاموش شد و دوباره همین اتفاق افتاد. تبلت رو فلش کردم باز تغییری ایجاد نشد هر رامی که واسه این تبلت بود رو امتحان کردم فایده نداشت. کسی میدونه علت چیه؟

  38. سلام
    من یه گوشی سامسونگ دارم ک چند روز قبل اندرویدش رو اپدیت کردم و الان خاموش شده و وقتی میخوام روشن کنم ازم جی میل میخواد ک من اصلا یادم نمیاد جی میل داده باشم به گوشی الان چیکار میتونم بکنم؟لطفا کمک کنید

  39. سلام من یه گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲ دارم یکبار شارژ هم داشت ولی خود به خود خاموش شد و دیگه روشن نشد حتی صفحه ریکاوری هم بالا نمیومد حالا باید چکار کنم ؟

  40. من گوشیم روشن میشه ولی بعد ۳۰ثانیه دوباره خاموش میشه چش شده کسی بدونه ۱۰هزارتومان مژدگانی داره بلدی بزنگ۰۹۳۶۶۲۷۷۸۲۰. یا پاسخ بده از همین جا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH