۹ گجت خانگی که خوب است همگی داشته باشیم!

این روزها وقتی برای خرید لوازم برقی به بازار می‌رویم، با وسایلی مواجه می‌شویم که واقعا برایمان عجیب و جالب هستند. البته بازار هر کشوری بسته به نیاز و خرید مردم آن کشور گجت‌هایی را برای زندگی آسان‌تر در ویترین مغازه‌ها قرار می‌دهد، چیزهایی که واقعا دوست داریم آنها را داشته باشیم.

در مطلب جالب زیر شما با ۹ گجت فوق‌العاده آشنا خواهید شد که داشتن‌شان آرزوی هر خانواده‌ای خواهد بود.

(مدلهای ذکر شده تنها نمونه‌ای از گجت‌های معرفی شده هستند)

شارژرهای بیسیم

389754-ikea-wireless-charging

لوازم خانگی IKEA Wireless Charging اواخر بهار وارد آمریکا می‌شوند. این وسایل که قیمتی بین ۹.۹۹ تا ۱۱۹ دلار خواهند داشت شامل  انواع آباژور، دو نوع پاتختی، میز و پدهای ساده شارژ هستند. این‌ها در واقع گجت‌هایی هستند که مجهز به فن‌آوری شارژ بی سیم بوده و از شارژ  Qi پشتیبانی می‌کنند و با کمک آنها می‌توان از دست کابل‌ها خلاص شوید و هر جای خانه که خواستید اسمارتفون را شارژ کنید.

قفل هوشمند

358261-it-s-a-lock

خیلی وقت‌ها شده که بیرون در خانه مانده‌ایم و تنها کاری که توانسته‌ایم انجام دهیم این بوده که به یک قفل ساز زنگ بزنیم، اما با وجود قفل‌های هوشمند Kwikset Kevo و  Goji Smart Lock، خیلی راحت می‌توانید با کمک آیفون در خانه را باز کنید.

کولر برقی هوشمند

358264-be-chill

دستگاه تهویه هوای آروس به شما این اطمینان را خواهد داد که فیش برقتان به پایینی دمای خانه‌اتان باشد. این خنک کننده هوشمند با توجه به بودجه، محل و علاقه شما و تنها زمانی که نیاز دارید، خانه را خنک می‌کند.

جاروی هوشمند

358266-clean-sweep

iRobot Braava یک جاروی روباتی است که بدون آنکه ذره‌ای زحمت به شما بدهد خانه را مثل دسته گل جارو می‌زند.

قلک هوشمند

358262-bank-on-it

شاید از نظرتان پول‌های خرد بی ارزش باشند، اما می‌توان با جمع‌آوری آنها در قلک هوشمند Quirky Porkfolio در آخر ماه یا سال مقدار زیادی پول پس انداز کرد. این قلک با کمک برنامه‌ای به اسمارتفون شما متصل شده و فرد را از مقدار پولی که تا آن لحظه جمع‌آوری کرده مطلع می‌کند.

اسپیکر بیسیم

358263-sound-decision

اسپبیکرهای بیسیمی چون Geneva M,odel S را می‌توان هر جای خانه قرار داد، زیرا این بلندگوها می‌توانند از طریق اتصال بیسیم به هر وسیله‌ای، صدا را برای‌تان پخش کنند.

کافی شاپ خانگی

358269-express-espresso

دیگر نیازی نیست که برای خوردن یک اسپرسوی خوشمزه هزینه زیادی بپردازید و به کافه بروید، درست کردن قهوه و اسپرسو با وسیله‌ای چون  Nespresso Vertuoline به آسانی فشردن یک دکمه و به سرعت برق و باد صورت می‌گیرد.

 زنگ طبیعت

358265-don-t-be-alarmed

صبح زود  بیدار شدن و صدای زنگ ساعت چندان چیز خوشایندی نیست، اما چه می‌شود اگر بتوانیم صبح زود با صدای خوش پرندگان بیدار شویم؟ Idea Bird Clock یک ساعت خوش صدا و زیباست که برای بیدار کردن‌تان از صدای پرندگان استفاده می‌کند.

چراغ قوه

389712-lights-out

هیچوقت نمی‌دانیم کی قرار است برق برود، مخصوصا این روزها که بحران انرژی دنیا را فرا گرفته است، پس بهتر است یک چراغ قوه خوب مثل Panasonic Rain-Proof LED Lantern Light داشته باشیم. این چراغ قوه می‌تواند تا ۷۰ ساعت دوام بیاورد و این بی‌نظیر است!

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH