گلکسی اس 6 اکتیو با نمایشگر QHD و باتری 3500 میلی‌آمپری از راه خواهد رسید

بعد از معرفی گلکسی S6 توسط کمپانی سامسونگ شایعات در خصوص یک نسخه دیگر آن با نام گلکسی S6 اکتیو ادامه یافت که گفته می‌شد مشخصاتی مشابه اما قابلیت‌های فیزیکی بیشتری خواهد داشت. این شایعات همچنان ادامه پیدا کردند تا اینکه چندی پیش شاهد انتشار اولین تصاویر و اطلاعات در خصوص آن بودیم و اکنون نیز نام این محصول در لیست منتشر شده از سوی سامسونگ دیده می‌شود و حال تقریبا مطمئن هستیم که این محصول زود یا دیر رسما معرفی خواهد شد و تکمیل کننده خانواده گلکسی S6 خواهد بود (فراموش نکرده‌اید که نسخه اصلی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نبود؟ شاید این نسخه بتواند تاحدودی خلا موجود را تکمیل کند)

Galaxy-S6-Active-spotted-in-official-website-listing-1

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید زمان معرفی گلکسی S6 اکتیو با گلکسی S6 و گلکسی S6 اج یکسان است اما سامسونگ در کنفرانس خبری خود حتی حرفی از این محصول نیز به میان نیاورد و این می‌تواند به این دلیل باشد که این تصویر مربوط به چندی پیش است ولی سامسونگ در روز معرفی تصمیم گرفته تا نسخه اکتیو را مدتی بعد معرفی کند (البته شاید!).

اغلب روال بر این بوده که سامسونگ همیشه نسخه اکتیو محصولات خود را چند ماه بعد از معرفی پرچم‌داران در حوالی ماه‌های ژوئن و جولای (تیر ماه) معرفی می‌کند و شاید امسال نیز برنامه سامسونگ بدین شکل باشد.

Galaxy-S6-Active-spotted-in-official-website-listing

گفته می‌شود که گلکسی S6 اکتیو صفحه نمایشی 5.1 اینچی با وضوح QHD و از نوع سوپر آمولد خواهد داشت که پردازش‌های دستگاه نیز توسط پردازنده اگزینوس 7420 انجام خواهند شد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه قرار خواهد گرفت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز وظیفه عکاسی سلفی را برعهده خواهد داشت. این محصول یک باتری بزرگ 3500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و شاهد شیار microSD نیز بر روی این محصول خواهیم بود.

فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص زمان عرضه این اسمارت فون وجود ندارد اما گفته می‌شود که گلکسی S6 اکتیو ابتدا توسط AT&T برای بازار‌های آمریکا عرضه خواهد شد، البته این موضوع نیز به صورت رسمی تایید نشده است.

1 در مورد “گلکسی اس 6 اکتیو با نمایشگر QHD و باتری 3500 میلی‌آمپری از راه خواهد رسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH