اسمارت فونی جدید و کاملا شبیه به آیفون 6 از سوی لنوو معرفی شد!

 

بدیهی است که همیشه پرچم‌داران کمپانی‌های معتبر بازار، با شرایط خاص خود تولید شده و هدفشان مشخص است؛ اما در کنار آن‌ها، محصولات میان رده، حجم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده و تولیدکنندگان نیز نگاه ویژه‌ای به این رنج محصولات خود دارند. روز گذشته کمپانی لنوو که آرام آرام به یک برند قدرتمند تبدیل می‌شود، یکی از اسمارت فون‌های جدید خود با نام S60 را معرفی کرد. این گوشی در کشور هند و با قیمت تقریبی 204 دلار عرضه خواهد شد.

S60 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و وضوح HD پا به بازارهای جهانی خواهد گذاشت. وجود پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 410 با قدرت 1.2 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت رم و یک باتری 2150 میلی آمپری نشان می‌دهد که لنوو در اختصاص سخت افزار برای این محصول میان رده‌اش، خساست به خرج نداده است. حافظه داخلی S60 لنوو نیز 8 گیگابایت است که از طریق درگاه میکرو SD می‌توان این میزان را به راحتی افزایش داد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

lenovo-s60-

این محصول چینی، در حوزه دوربین نیز آن‌چنان ضعیف عمل نکرده است. لنوو از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت S60 بهره برده و دوربین جلو و سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل قدرت دارد.

S60 در حوزه طراحی از پلاستیک بهره برده است و با بدنه‌ای یکپارچه محصولی زیبا را تولید کرده است که به طور عجیبی شبیه به آیفون 6 است. به نظر می‌رسد که لنوو، با نیم نگاهی به پرچم‌دار کمپانی اپل و محبوبیت آن، در طراحی و تولید این میان رده خود الگو گرفته است. این محصول ضخامتی در حدود 7.7 میلی‌متر داشته و وزن آن تنها 128 گرم است.

اما این محصول زیبا، چند مشکل کوچک را نیز دارد. ابتدا اینکه متاسفانه این میان رده لنوو، از شبکه LTE پشتیبانی نمی‌کند و متاسفانه اندروید پیش فرض آن نیز لالی پاپ نبوده و با نسخه 4.4.4 عرضه می‌شود. البته لنوو اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک بروز رسانی نسخه جدید سیستم عامل S60 را عرضه خواهد کرد. به همین دلیل هواداران این کمپانی کمی بعد می‌توانند طعم آب نبات چوبی را بچشند.

1 در مورد “اسمارت فونی جدید و کاملا شبیه به آیفون 6 از سوی لنوو معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH