ال‌جی رسما از G4 Stylus و G4c پرده برداشت

کمپانی ال‌جی چندی پیش پرچم‌دار سال جاری خود را با نام G4 معرفی کرد و توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند و اکنون نیز این کمپانی برای پیروی از قانون نانوشته معرفی اسمارت فون‌های ضعیف و پرچم‌دار نما دو اسمارت فون جدید خود را معرفی کرده که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به ال‌جی G4 دارند. محصولاتی که امروز این کمپانی معرفی کرد ال‌جی G4 Stylus و ال‌جی G4c نام دارند که هر دو بر اساس گزارش ال‌جی قیمتی ارزان‌تر از پرچم‌دار این شرکت خواهند داشت. (البته مشخصات ضعیف‌تری نیز دارند)

From-left-to-right---LG-G4-Stylus-LG-G4-LG-G4c

ال‌جی G4c در واقع همان ال‌جی G4 مینی است که از یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل بهره می‌برد و اندروید لالی‌پاپ نیز بر روی آن در حال اجراست. این محصول از یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز استفاده می‌کند که ال‌جی نام این پردازنده را اعلام نکرده است اما احتمال می‌رود که اسنپ دراگون باشد. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2540 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این محصول از اواخر این ماه در سرتاسر جهان در سه رنگ عرضه خواهد شد که رنگ‌های این محصول نیز طوسی، سفید کرمی و طلایی خواهند بود.

LG-G4c

اما همان طور که گفتیم ال‌جی امروز در کنار G4c یک محصول دیگر را نیز با نام G4 Stylus معرفی کرد که صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر 720p دارد و از یک قلم استایلوس نیز بهره می‌برد. ال‌جی برای این محصول 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است که یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. این اسمارت فون در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه دارای قابلیت LTE توسط پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز تقویت می‌شود و نسخه 3G نیز از یک پردازنده چهار هسته‌ای که بر روی فرکانس 1.4 گیگاهرتز قفل شده است بهره می‌برد (ال‌جی در خصوص پردازنده این محصول نیز اطلاعات را منتشر نکرده است اما احتمال می‌رود که پردازشگر آن مدیاتک باشد).

ال‌جی G4 Stylus نیز همزمان با G4c و با دو رنگ نقره‌ای متالیک و سفید عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH