ورود نخستین ماشین‌های اداری چند منظوره A3 سامسونگ به ایران

samsung-pronter-seminar

سامسونگ از ماشین‌های اداری A3 به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، در سمیناری با حضور مدیران ارشد ارگان‌های دولتی و خصوصی، از جمله مدیران آموزش و پرورش، استانداری، سازمان برق منطقه‌ای، سازمان پتروشیمی، بانک‌ها و دیگر سازمان‌های خصوصی در شهر شیراز رونمایی کرد. شرکت سامسونگ الکترونیکس که به‌تازگی حیطه فعالیت‌های خود را در زمینه معرفی راهکارهای نو به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ توسعه داده، در صدد است گام‌های مؤثری با استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ایجاد فضاهای کاری پویا، منسجم و امن بردارد، که به بهینه‌سازی وقت، انرژی و هزینه با خروجی کار بهتر می‌انجامد.

به گفته «ناصر بجنوردی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان شمالی، تجهیز مدارس به تکنولوژی استاندارد و هوشمندسازی آن‌ها می‌تواند فضای فیزیکی با بهره‌وری بالاتری در مدارس به وجود آورد که عامل مهمی در بهبود سطح یادگیری دانش‌آموزان است. بجنوردی در حاشیه این مراسم که چندی پیش در استان فارس برگزار شد، گفت: «مدارس و دانشگاه‌ها به محصولی نیاز دارند که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت و نشان استاندارد، حجم و فضای کمتری به خود اختصاص داده و هزینه‌ها را کاهش دهد و همچنین از خدمات پشتیبانی مناسب و در دسترس نیز برخوردار باشد. با توجه به نیاز ما، این ماشین‌ها باید امکان تکثیر برگه‌های امتحانی را با زمان کم و با کیفیت بالا داشته باشند. امیدواریم سامسونگ به‌عنوان برندی که به تازگی در حوزه آموزش وارد شده، بتواند پاسخگوی این نیازها باشد.»

این دستگاه‌ها در 5 مدل ایستاده و رومیزی رنگی و سیاه‌وسفید، و با قابلیت چاپ 20 تا 40 صفحه کاغذ در دقیقه عرضه شده‌اند که به کارآیی و بازدهی بیشتر می‌انجامد. همچنین پردازشگر دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی و رزولوشن بالاتر، سرعت پردازش اسناد را تا 1.5 برابر افزایش داده و به کاربران متعدد این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ‌ مشکلی، اسناد بیشتری را چاپ یا اسکن کنند. استفاده از قابلیت Eco Driver در این ماشین‌ها به کاهش 20 درصدی مصرف کاغذ، تونر و درنهایت هزینه تمام شده چاپ منجر می‌شود. این قابلیت همچنین با کاهش 73 درصدی انتشار گاز CO2 سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته و انرژی کمتری مصرف می‌کند.

همچنین ژوبین علاقبند مدیر گروه شرکت‌های «بالراکس»، که در شرکت نماد اندیش آرین در حال همکاری با سامسونگ و توزیع و ارائه خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها در ایران است، می‌گوید: «ماشین‌های A3 امکان حذف تعداد زیادی از چاپگرها و جایگزینی آن با تعداد کمتری از این ماشین‌ها به نسبت هریک از کارمندان اداری فراهم آورده و امکان گزارش‌گیری هفتگی و ماهانه هر کاربر را می‌دهد. همچنین این ماشین‌های اداری از اتلاف کاغذ و مواد مصرفی جلوگیری می‌کند.» گفتنی است شرکت نماد اندیش آرین در همه شهرهای ایران به ارائه خدمات پس از فروش و تأمین مواد مصرفی این دستگاه‌ها خواهد پرداخت. همچنین خریداران این ماشین‌های اداری تا پایان خرداد ماه سال جاری درصورت خرید این دستگاه‌ها، تعداد ده هزار برگ کپی رایگان شامل یک تونر اضافه (علاوه بر تونر موجود روى دستگاه) و ده هزار برگ کاغذ مرغوب (معادل ٢٠ بسته) بصورت رایگان دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH