آیا هفته آینده نسخه جهانی Z4 معرفی خواهد شد؟

چندی پیش گفتیم که قرار است پنجم خرداد ماه، سونی از پرچم‌دار جدیدش یعنی همان اکسپریا Z4  در هند رونمایی کند. ساعاتی پیش نیز سونی اعلام کرد که قصد دارد طی مراسمی Z4 را در روز 27 و 28 مه (ششم و هفتم خرداد ماه) به ترتیب در تایوان و هنگ کنگ معرفی کند!Sony-Xperia-Z4-for-Japanسونی اواخر فروردین از اکسپریا Z4 به عنوان پرچم‌دار جدید خود در ژاپن پرده برداشت. این گوشی به طور کلی چندان تفاوتی با اکسپریا Z3 نداشت و تنها کمی باریک‌تر و قدرتمندتر شده بود. بعد از معرفی Z4، اعتراضات زیادی بر این کمپانی وارد شد و اخباری رسید مبنی بر این‌که، این گوشی با نام اکسپریا +Z3 در سایر کشورها معرفی می‌شود و Z4 محصولی متفاوت است! محصولی که رقیبی لایق برای گلکسی S6، وان M9 و G4 خواهد بود.

طبق اعلام یک سایت معتبر تایوانی و سایت رسمی اکسپریا، در این مراسم‌ها از نسخه جهانی اکسپریا Z4 رونمایی خواهد شد و بعد از سه کشوری که ذکر کردیم به طور رسمی عرضه جهانی این گوشی آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود، بعد از مراسم معرفی پرچم‌دار جدید سونی، اکسپریا C4 و تبلت Z4 به‌طور جهانی عرضه خواهند شد. باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی نسبت به نسخه ژاپنی تغییر چشم‌گیری داشته است و می‌تواند تحولی بر بخش موبایل سونی ببخشد تا اوضاع نابسامان بخش موبایل سونی بهبود یابد یا خیر؟!

4 در مورد “آیا هفته آینده نسخه جهانی Z4 معرفی خواهد شد؟”

  1. قطعا به لحاظ سخت افزاری قوی خواهد بود

    اما زد4 جهانی نباید فقط سخت افزار قوی داشته باشه

    بلکه یسری تحولاتی هم باید داشته باشه

  2. امیدوارم اینبار شاهد تحولی در این گوشی باشیم ، گرچه زد 3 هم همین الان رقیب سر سختی برای سامسونگ و اچ تی سی هست !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH