اطلاعاتی جدید در رابطه با نسل بعدی آیفون‌های اپل!

چندی پیش در خبری که از سوی منبعی به نام KGI Security منتشر شده بود، اطلاعاتی در خصوص آیفون جدید کمپانی اپل را برای شما معرفی نمودیم. حال در ادامه این پیش‌بینی‌ها این بار TrendForce اقدام به انتشار مشخصات جدیدی در مورد این پرچم‌دار آمریکایی کرده است.

طبق این گزارش، خبرهای دیگری از آیفون جدید اپل به گوشی می‌رسد که به نظر جذاب آمده و می‌تواند هواداران این کمپانی را بیش از پیش خوشحال کند؛ اما تغییرات نسل جدید آیفون در چه چیزهایی خواهد بود؟!

IPhone_6_unboxing

میزان فروش آیفون

این وب‌سایت اعلام کرده است که هر دو نسخه 4.7 و 5.5 اینچی iPhone 6s در ماه ژوئن برای تولید انبوه آماده خواهند شد. البته پیش از این عرضه این محصول برای ابتدای ماه سپتامبر پیش بینی شده بود. در واقع اولین محموله از آیفون 6s در سه ماهه سوم سال 2015 عرضه خواهد شد که بنا بر گزارش‌های دریافتی، در حدود 25 میلیون از نسخه 4.7 اینچی آیفون است. اپل انتظار دارد که بتواند در نیمه آخر سال 2015 میلادی این میزان را به رقم 50 میلیون نسخه یعنی دو برابر افزایش دهد.

2 گیگابایت رم LPDDR4

TrendForce اعلام کرده است که اپل در نظر دارد تا رم آیفون جدید خود را همانند iPad Air 2 به میزان 2 گیگابایت برساند! این رم از نوع LPDDR4 بوده که قرار است از سوی کمپانی رقیب، یعنی سامسونگ و SK Hynix تهیه و استفاده شود.

بر اساس تخمین تحلیلگران، با افزایش میزان رم آیفون، به احتمال قوی این کمپانی دور ظرفیت 16 گیگابایتی محصولش را خط کشیده و حداقل ظرفیت آیفون‌های آینده، 32 گیگابایت خواهد بود.

حساسیت تاچ صفحه نمایش

این منبع خبری همچنان در گزارش خود از برنامه‌های اپل در خصوص کار بر روی فناوری LCD و در کنار آن حساسیت تاچ محصول جدیدش سخن گفته است. با فناوری جدید میزان فشار بر روی صفحه نمایش از طریق سنسورهای ویژه اندازی گیری شده و طبق آن صفحه نمایش عمل خواهد کرد.

فلاش دوگانه و استفاده از نور پس زمینه متفاوت

اپل اطمینان داده است که در نسل آیفون‌های جدیدش از تولیدکنندگان برتر چیپ‌های LED کشور ژاپن استفاده خواهد کرد. این LED پس زمینه در نسل جدید از لحاظ سایز باریک‌تر خواهد بود؛ یعنی از 0.6t به 0.4t کاهش پیدا می کند که همین موضوع به اپل کمک می‌کند تا دستگاهی باریک‌تر را روانه بازار سازد.

همچنین اپل در نظر دارد تا فلاش آیفون جدید خود را دوگانه و با دورنگ متفاوت تزیین نماید. پس باید منتظر ثبت عکس‌هایی عالی در محیط‌های تاریک توسط iPhone 6s باشیم. همچنین پیش از این مشخص شده بود که اپل از سنسورهای دوربین کمپانی سونی جهت تولید محصولش استفاده خواهد کرد که احتمالا این دوربین از 8 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل تغییر خواهد کرد.

به نظر شما، آیا آیفون جدید اپل، بازهم می‌تواند سورپرایزی برای هوادارانش باشد؟

1 در مورد “اطلاعاتی جدید در رابطه با نسل بعدی آیفون‌های اپل!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH