خودتان را برای ورود Galaxy S4 آماده کنید!

درست است که مدت زمان زیادی از ورود نسخه سوم از سری اس کهکشانی‌ها نمی‌گذرد اما درست چند روز پس از معرفی آی‌فون ۵ توسط اپل، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس ۴ را در کنگره موبایل بارسلونا یعنی MWC 2013 معرفی کند.

بر طبق گفته یکی از سایت‌های پر طرفدار کره جنوبی به نام The Korea Times برخی از مقامات سامسونگ و همچنین تامین کنندگان قطعات محلی تصدیق کرده‌اند که این اتفاق در در فوریه سال آینده میلادی اتفاق خواهد افتاد (اسفند ۱۳۹۱) و سامسونگ شاید کمی زودتر از حد انتظار به استقبال Galaxy S4 خواهد رفت. همچنین زمان عرضه عمومی این مدل در ماه مارس اعلام شده است.

شایعات زیادی در ارتباط با مشخصات گلکسی اس ۴ به گوشی می‌رسد. استفاده از موادی خاص جهت وزن کمتر (به خصوص در رقابت با آی‌فون ۴)، نمایشگر ۵ اینچی OLED و حتی صفحه نمایش قابل انعطاف از چنین مواردی است. چیزی که ممکن است ذهن بسیاری را اشغال کرده باشد، این است که چگون گلکسی اس ۴ می‌خواهد از لحاظ قدرتمندی از اس ۳ پیشی بگیرد؟! در واقع مقامات سامسونگ به نوعی تصدیق کرده‌اند که GS4 از چیپست چهار هسته‌ای Exynos استفاده خواهد کرد (احتمالا با فرکانس کمی بیشتر نسبت به اس ۳) و قادر به فعالیت در شبکه LTE با ۲ گیگابایت رم خواهد بود.

از دیگر مواردی که می‌توان در دست بودن آن تا حد زیادی اطمینان داشت به طراحی گوشی باز می‌گردد، جایی که سامسونگ همیشه نشان داده بر خلاف رقیبش یعنی اپل، تنوع در شکل و ظاهر گوشی‌هایش را به خوبی حفظ می‌کند و از آنجایی‌که بسیاری بر ظاهر GS3 ایراد گرفتند، پس در انتظار یک طراحی خاص و شکیل باشید.

به نظرتان این خبر هیجان انگیز نیست که به زودی شاهد ارایه یک غول اندرویدی دیگر خواهید بود؟ درست است که هنوز از زمان معرفی این مدل فاصله نسبتا زیادی داریم اما فکر می‌کنید کهکشانی چهارم سامسونگ چگونه از آب درخواهد آمد؟!

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

7 در مورد “خودتان را برای ورود Galaxy S4 آماده کنید!”

  1. علیرضا محمدی

    متاسفانه یا خوشبختانه امروز سامسونگ به طور رسمی توی توییتر خودش این خبر را رد کرد و اعلام کرد چنین چیزی صحت نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH