اطلاعات لو رفته از فبلت HTC

پس از حضور سامسونگ و ال‌جی در دنیای 5‌ اینچی‌ها، شایعاتی نیز از ورود اچ‌تی‌‌سی به این بازار به‌گوش می‌رسید اما مثل اینکه حالا قضیه جدی‌تر شده است و مشخصاتی همراه با یک عکس نه‌چندان واضح از پروژه جدید اچ‌تی‌سی در فضای مجازی منتشر شده است.

گفته می‌شود فبلت جدید اچ‌تی‌سی از پردازنده پرقدرت Qualcomm S4 Pro با 4 هسته Krait استفاده می‌کند. همچنین در اطلاعات آمده است که رم این دستگاه 1.5 گیگابایت می‌باشد و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است. در رابطه با صفحه نمایش آن نیز گفته شده که 5 اینچ همراه با وضوح تصویر Full HD است که چگالی 480 پیکسل در هر اینچ را ارایه می کند.

البته نکته‌ای که اینجا وجود دارد این‌ است‌ که صفحه نمایش 5 اینچی همراه با رزولوشن 1080p، چگالی پیکسل 440 را نتیجه می‌دهد نه 480، پس با فرض درست بودن 1080p بودن صفحه نمایش، یا چگالی پیکسل گوشی به اشتباه معرفی شده است یا اینکه صفحه نمایش کوچکتر است (حدودا باید 4.6 اینچ باشد)، در هرحال بدین ترتیب اگر HTC گوشی/تبلت جدیدش را سریع‌تر از Oppo Finder به بازار عرضه کند، می‌تواند نخستین در ارایه صفحه‌نمایش 1080p نام بگیرد. در شایعات آمده است که گوشی امکان افزایش مموری را نخواهد داشت و باتری آن نیز غیر‌قابل تعویض است. باید منتظر ماند و دید واکنش HTC به این خبر چیست.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

2 در مورد “اطلاعات لو رفته از فبلت HTC”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH