سوپر گوشی Optimus G رونمایی شد

اگر تا پیش از این ما را همراهی کرده باشید، خبر حضور اپتیموس جی و همچنین اطلاعاتی درباره نحوه ساخت آن را در آی‌تی‌رسان برای شما بازگو کرده بودیم. حال سرانجام این گوشی به صورت رسمی در کره جنوبی توسط ال‌جی موبایل رونمایی شد تا شاهد حضور یکی از غول‌های هوشمند در بازار فناوری باشیم.

ظاهرا این‌بار ال‌جی با کسی شوخی ندارد و با ارایه یک مدل همه فن حریف با ساختار شکیل و شیشه‌ای، کاری کرده تا حتی رقبای قدری چون گلکسی اس ۳ و اچ‌تی‌سی وان ایکس هم حرف چندانی در مقابل آن نداشته باشند. این گوشی که از پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon S4 به همراه ۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (البته در برخی بازارها ۸ مگاپیکسلی) استفاده می‌کند، تنها به قدرت سخت‌افزاری خودش نمی‌بالد بلکه ال‌جی امکانات جالبی را در دل آن نهفته کرده که به کمک نمایشگر اچ‌دی 4.7 اینچی که از فناوری Truh HD IPS Plus استفاده می‌کند، جای هیچ‌گونه تردیدی در برتر بودنش باقی نمی‌گذارد.

یکی از بخش‌های بسیار جالب در این مدل استفاده از فناوری QSlide Function است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به طور همزمان از دو برنامه استفاده کند. به عنوان مثال وی می‌تواند هنگامی‌که مشغول تماشای یک فیلم است در وب نیز به جستجو بپردازد و یا برای دوستش پیغامی ارسال کند. البته قابلیت اجرای تقسیم صفحه نمایشگر پیش از این در گلکسی نوت ۲ و گلکسی نوت 10.1 نیز معرفی شده بود. حال باید ببینیم گوشی ال‌جی چه برتری‌هایی نسبت به رقیب دیگر کره‌ای‌اش دارد.

دیگر توانایی این مدل، زوم زنده یا Live Zooming است که به کاربر اجازه می‌دهد حتی یک فیلم در حال پخش را نیز تا ۵ برابر زوم کند. امکانات دیگری همچون Dual Screen Dual Player ،Quick Memo ،Applicatin Link و Icon Personalizer از دیگر قابلیت‌های این سوپر فون است.

باتری از دیگر قسمت‌های دوست داشتنی این گوشی است، جایی که ۲۱۰۰ میلی‌آمپر بیش از آن چیزی که انتظار می‌رود در خود انرژی نگاه می‌دارد! در توصیف این عمل به تکنولوژی جدید در ساخت آن اشاره می‌شود که تا کنون در هیچ اسمارت فونی بکار گرفته نشده و تنها ذکر همین نکته کافی‌ست تا بدانید که اپتیموس جی تا ۱۳ ساعت مکالمه را تاب می‌آورد، آن هم در شبکه پر مصرف نسل چهارم، به نظر شما فوق‌العاده نیست!؟

قرار است اپتیموس جی از هفته آینده در کره عرضه شود (با قیمت ۱۰۰۰ وون معادل ۸۹۶ دلار) و از ماه اکتبر در ژاپن و از نوامبر در کشور آمریکا نیز به بازار عرضه خواهد شد.

این وعده را هم به خوانندگان عزیز آی‌تی‌رسان بدهیم که سعی داریم به زودی بررسی تخصصی اپتیموس جی را نیز در آزمایشگاه سایت انجام دهیم تا از نزدیک با توانایی‌های این سوپرفون آشنا شوید.

[divide style=”3″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه  آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

2 در مورد “سوپر گوشی Optimus G رونمایی شد”

  1. 896 دلار؟؟
    خدا رحم کنه ما که باید حسرتشو بخوریم برسه ایران بالای دو ملیون قیمتشه.
    هی روزگار

  2. واقعا گوشی قدرتمندیه! با طراحی ساده و زیبای ال جی این فوق العاده بودن چند برابر میشه ، متاسفانه این محصول بازاریابی بدی داره و خیلی فروشش بالا نمیره با اینکه فوق العاده قوی هستش!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH