آیا توئیتر تصمیم به خرید Flipboard دارد؟

شب گذشته شایعات حول محور اپلیکیشن روزنامه‌ای Flipboard می‌چرخید که در آن گفته می‌شد توئیتر تصمیم دارد این سرویس محبوب را با قیمت 1 میلیارد خریداری کند. فیلیپ‌برد اعلام کرده است که 100 میلیون کاربر فعال دارد (کاربرانی که از این سرویس در حال حاضر استفاده می‌کنند). البته برخی نیز بر این باور هستند که روند رشد این سرویس کند شده است و شرایط سابق را ندارد. به احتمال زیاد کمپانی توئیتر می‌خواهد از سرویس Flipboard برای مطلع کردن کاربرانش از آخرین اخبار استفاده کند.

Twitter-to-buy-Flipboard-for-more-than-1-billion-in-stock

علاوه بر این توئیتر می‌تواند از طریق این سرویس خبر رسان درآمد تبلیغاتی نیز داشته باشد و برخی ارزش Flipboard را حدود 800 میلیون دلار می‌دانند که این کمپانی خود اعلام کرده 50 میلیون دلار در طول سال گذشته به دست آورده است.

توئیر خود نیز در حال حاضر 302 میلیون کاربر دارد که که تصمیم دارد با خرید Flipboard یکی از مدیران این کمپانی را نیز با نام آقای McCue به سرویس خود بیاورد. این فرد از سال 2010 تا 2012 یکی از اعضای هیئت مدیره توئیتر بود که اکنون در Flipboard مشغول به کار است اما در طول این مدت به دلیل این که دو اپلیکیشن مذکور با یک دیگر رقابت داشتند، از توئیتر خارج شد.

گفتنی است که اپلیکیشن فیلیپ‌برد در ابتدا تنها برای آی‌پد در سال 2011 عرضه شد و بعد از مدتی کاربران آی‌فون نیز به آن دسترسی پیدا کردند و اکنون این سرویس در اختیار کاربران اندروید و ویندوز فون نیز قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH