اولین تیزر تبلیغاتی اکسپریا +Z3 منتشر شد!

روز گذشته کمپانی سونی اسمارت فون جدیدی را با نام اکسپریا +Z3 معرفی کرد که البته این نکته را نیز در خصوص آن می‌دانیم که این اسمارت فون نسخه جهانی اکسپریا Z4 ژاپن است و اکنون به صورت جهانی معرفی شده است. حال اولین تیزر تبلیغاتی این اسمارت فون منتشر شده است که بر روی طول عمر باتری این محصول تمرکز کرده است.

xperia-z3-plus-w

این تیزر تبلیغاتی که در کانال یوتیوب سونی منتشر شده به طول عمر دو روزه باتری اکسپریا +Z3 اشاره می‌کند که البته چنین طول عمری چندان هم عجیب نیست اما این ویدیو به زیبایی هر چه تمام ساخته شده است. بخشی از این تیزر تبلیغاتی نیز در زیر قطرات باران ضبط شده که به قابلیت ضد آب بودن این اسمارت فون اشاره دارد. پس بهتر است بی درنگ به سراغ تماشای این ویدیو برویم.

سونی در این اسمارت فون نیز از همان زبان طراحی معروف خود استفاده کرده است که در واقع جنس بدنه و زیبایی مناسبی دارد و صفحه نمایش آن نیز 5.2 اینچی است که وضوح تصویر 1080p را ارایه می‌دهد. این اسمارت فون از پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 810 استفاده می‌کند که 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. از سایر مشخصات آن می‌توان به دوربین‌های 20.7 و 5 مگاپیکسلی،‌ اندروید 5.0 و باتری 2930 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

8 در مورد “اولین تیزر تبلیغاتی اکسپریا +Z3 منتشر شد!”

  1. ترول اول بنچمارک های منتشر شده از z3plus ببین بعد نظر بده،دوما همین برای شما کافی که htc one m9 تو بنچمارک اون s6 مسخره رو شکست بده

  2. اهای سامسونگیا حالا می تونین بگین s6 فلانه وفلانه،قاطل s6 اومد با snap dragon 810 بنچمارشو ببینین بعد بگین اکزینوس فلانه،حتی یه کمم داغ نمی کنه ویدیو هاش هست just sony z3 plus

    1. طاها امیریان

      مسخره. الان اگزینوس 7420 به کار رفته در S6 و S6 edge دارم حرف اول و آخر رو می زنند. و اپل هم با پردازنده 2 هسته آیش دهن همه رو بسته. ولی الان پرچم داران سامسونگ که در صدر جدول بنچمارک های گوناگون قرار دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH