هشت برنامه اندرویدی برای دانشجویان و دانش آموزان

اندک اندک بوی پاییز و ماه مهر می‌رسد. ماه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و بازگشت به دنیای علم و یادگیری. قصد داریم تا تعدادی از کاربردی‌ترین برنامه‌های اندرویدی را که مناسب این ماه می‌باشد برای شما معرفی کنیم. برنامه‌هایی که معرفی می‌شوند صرفا مهندسی و حرفه‌ای نیستند و در این لیست برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان نیز مشاهده خواهد شد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

MyScript Calculator

نرم‌افزار MyScript Calculator ماشین حسابی بسیار جالب است که ورودی اطلاعات آن با دست خط زیبای شما می‌باشد! برنامه خود‌ به‌ خود اطلاعات را تشخیص داده و محاسبات را برای شما انجام می‌دهد. هم کار کردن با برنامه راحت است و هم سریع، شاید بهترین گزینه برای کسانی که صفحه‌ نمایش بزرگی دارند و هدف و انتظارشان از ماشین حساب انجام 6 عمل اصلی! ریاضیات است (توان و جذر هم خودمان اضافه کردیم) همین ماشین حساب باشد. لازم به ذکر است که این برنامه رایگان می‌باشد.

MyScript Calculator در گوگل‌پلی

RealCalc Scientific Calculator

نرم‌افزار قبلی جواب‌گوی نیاز‌های محاسباتی و دقیق شما نیست؟ آیا به یک ماشین‌حساب مهندسی کامل نیاز دارید؟ RealCalc Scientific Calculator یک ماشین حساب مهندسی تقریبا کامل می‌باشد که شاید بتواند با قدرت و کارایی خودش شما را از همراه داشتن ماشین حساب جداگانه بی نیاز کرده و گوشی شما را به یک ابزار محاسباتی قدرتمند تبدیل کند. البته این برنامه صرفا ماشین‌حساب نیست و یک مبدل یکا نیز می‌باشد، اگر مانند بعضی مهندسان خبره توانایی تبدیل متر به سانتی‌متر و موارد مشابه را ندارید، پیشنهاد می‌کنم این برنامه را از دست ندهید!

RealCalc Scientific Calculator در گوگل‌پلی

MathStudio

آخرین نرم‌افزار ریاضی که روی آن بحث می‌کنیم بیشتر برای مهندسان عزیز و دانشجویان کاربرد دارد. از انجام محاسبات اولیه تا حساب‌های دیفرانسل دانشگاهی را می توانید توسط این نرم‌افزار انجام دهید. از کاربردهای دیگر این نرم‌افزار می‌توان به حل کران‌ها، مشتق‌ها، انتگرال‌ها، محاسبات گرافی ترسیماتی همچون پارامتری، قطبی، منحنی‌های کروی، استوانه‌ای و بسیاری دیگر اشاره نمود. اگر تا‌به ‌امروز نرم‌افزاری را پیدا نکرده‌اید که نیاز‌های شما را در محاسبات ریاضی برآورده کند، پیشنهاد می‌کنم حتما این برنامه کاربردی را امتحان کنید، احتمالا پشیمان نمی‌شوید.

MathStudio در گوگل‌پلی

Periodic Table

خب حالا نوبت می‌رسد به شیمی و کسی نیست که شیمی را از جدول تناوبی مستقل بداند. حقیقا بهترین چیزی که در باب شیمی برای محصل‌های محترم می‌توان یافت همین جدول تناوبی است، پس ما سعی کردیم لااقل یکی از بهترین‌هایش را برایتان معرفی کنیم.این برنامه اطلاعات کاملی از تمام عناصر را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین با قابلیت جستجو در پیدا کردن نام یا اطلاعات عناصر کمک خوبی برای شما می‌باشد. علاوه بر مشاهده عناصر به صورت جدول شما می‌توانید عناصر را بر اساس حرف اول الفبای اسمشان نیز مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار امکان کوئیز گرفتن از شماست که مثلا با دادن نام عنصر اطلاعات اتمی آن را از شما می‌پرسد یا بالعکس. به هر حال یکی از بهترین ابزارهای موجود در زمینه یادگیری جدول تناوبی همین برنامه می‌باشد. لازم به ذکر است که این نرم‌افزار هم رایگان است.

Periodic Table در گوگل‌پلی

Wunderlist Task Manager

اصولا یک شخص با برنامه و منظم و دقیق یک دانشجوی موفق نیز خواهد بود. برنامه‌های زیادی برای نظم دادن به کارهای روزانه وجود دارد که به جرات یکی از بهترین‌های آن‌ها Wunderlist Task Manager است. این نرم‌افزار علاوه بر سادگی، ویژگی دیگری نیز دارد که آن را از بقیه نرم‌افزارها متمایز می‌کند و آن این است‌ که در صورت داشتن یک اکانت در وب‌سایت برنامه (که البته رایگان نیز می‌باشد) می‌توانید لیست برنامه‌های خود را بر روی ویندوز، مک، آی‌پد، آی‌فون و یا سیستم عامل اندروید همسان سازی کنید. بدین ترتیب همیشه لیست کارهای خود را در دسترس خواهید داشت. تمام ویژگی‌ها و تمام نسخه‌های این برنامه کاربردی رایگان می‌باشد.

Wunderlist Task Manager در گوگل‌پلی

School Helper

School Helper از بهترین نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی کلاسی موجود است. از امکانات برنامه می‌توان به مواردی همچون ثبت برنامه‌ کلاسی، مکان برگزاری کلاس‌ها، تاریخ امتحانات، ذخیره نمودن عناوین تکالیف درسی و همچنین نوشتن نوت اشاره کرد. این برنامه بیشترین کاربردش برای دانش‌آموزان عزیز می‌باشد. این برنامه نیز به رایگان در دسترس کاربران قرار دارد.

School Helper در گوگل‌پلی

Evernote

کامل‌ترین و جامع‌ترین برنامه نوت برداری بدون شک Evernote می‌باشد. با Evernote دنیایی از امکانات را برای نکته برداری در دسترس خواهید داشت. می‌توانید عکس بگیرید و برای آن توضیحات اضافه کنید سپس در بین عکس‌ها بر اساس توضیحاتی که اضافه نموده‌اید جستجو کنید. امکان دیگر اضافه کردن بخشی از صفحات وب، ایمیل‌ها، پیامک‌ها و … به عنوان نوت می‌باشد. Evernote تا‌کنون جوایز بسیار زیادی نیز گرفته است و بارها و بارها مورد ستایش منتقدین قرار گرفته است. این نرم‌افزار همه‌چی تمام نیز رایگان می‌باشد. مطمئنا استفاده از این نرم‌افزار به یکی از کارهای روزانه‌تان تبدیل می‌شود.

Evernote در گوگل‌پلی

Hi-Q MP3 Voice Recorder

مطمئنا ضبط صدای استاد یا معلمتان در حین تدریس و سپس گوش کردن به آن در حین مطالعه شخصی خودتان بسیار بازدهی و اثر مطالعه و یادگیری را افزایش می‌دهد (تجربه شخصی هم در این مورد داریم!). بسیاری مواقع پیش می‌آید که مطالب جزوه یا کتابتان را متوجه نمی‌شوید اما یادتان است که استاده مربوطه توضیحاتی در این باب ارایه کرده است، حالا داشتن صدای استاد و گوش کردن به آن بهترین راه حل می‌باشد. این نرم‌افزار امکانات بسیاری در زمینه ضبط صدا در اختیار شما می‌گذارد. توانایی تغییر نام فایلها پس از ضبط یا حتی امکان تغییر بیت ریت برای ضبط صدا از امکانات این برنامه می‌باشد. کیفیت خروجی این نرم‌افزار نیز قابل ستایش است.

Hi-Q MP3 Voice Recorder در گوگل‌پلی

doubleTwist Alarm Clock

یکی از اصولی که مهندس با آن تعریف می‌شود خواب ماندن و نرسیدن به کلاس‌های اول صبح می‌باشد! اگر تمایل دارید تا مهندس بمانید اما این سنت را نیز بشکنید به یک نرم‌افزار ساعت زنگ‌دار فوق پیشرفته نیاز دارید! سادگی اما کاربری عالی از خصیصه‌‌های این برنامه می‌باشد. تمایل دارید با یک آهنگ دل‌نشین از خواب برخیزید یا برای بلند شدنتان به یک آهنگ متال نیاز است؟ doubleTwist Alarm Clock را از دست ندهید.

doubleTwist Alarm Clock در گوگل‌پلی

خب مجموعه پیشنهادی تمام شد. امیدوارم بسته پیشنهادی آی‌تی‌رسان در سال تحصیلی جدید برای شما مفید واقع شود و از برنامه‌های آن استفاده کنید. راستی بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظراتتان در مورد بسته پیشنهادی‌مان هستیم.

[divide style=”3″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه  آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

2 در مورد “هشت برنامه اندرویدی برای دانشجویان و دانش آموزان”

  1. با تشکر از مسئولین سایت لطفا بفرمایین چطوری میشه این اپ ها رو از گوگل پلی دانلود کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH