اپلیکیشن مدیریت ایمیل Inbox هم اکنون در دسترس همه قرار دارد

google-inbox-630دیگری نیازی نیست تا منتظر ارسال دعوت نامه از جانب دوستان خود باشید تا بتوانید از اپلیکیشن مدیریت ایمیل Inbox گوگل استفاده کنید. از همین حالا همه می‌توانند از این اپلیکیشن با یک اکانت کاربری جیمیل استفاده کنند و تنها کاری که برای بهره بردن از اپلیکیشن یاد شده باید انجام دهید، نصب آن بر روی گوشی یا تبلت اندروید و اپلی‌تان است. پس از آن بدون هیچ مرحله اضافه‌ای قادر به استفاده از قابلیت‌های Inbox خواهید بود.

هم اکنون تعداد زیادی ویژگی و قابلیت در این اپلیکیشن وجود دارد و همانطور که اشاره کردیم از حالا به بعد برای همه در دسترس است. Inbox حالا می‌تواند تمامی ایمیل‌های شما را در یک مکان مدیریت کند و نیز اعلانات و یادآوری‌های موجود در Google Keep شما را نشان دهد. این اپلیکیشن همچنین قادر است تا پیشنهاداتی ارایه دهد که در صورت ارسال لیست انجام کار (To Do List) توسط افراد به شما، آن‌ها را نیز اضافه نمایید.

شما همچنین می‌توانید ایمیل‌های ارسال شده را هم برگردانید و از ارسال آن‌ها جلوگیری نمایید. می‌توانید امضاهای سفارشی ایجاد کرده و به صورت مستقیم در اپلیکیشن‌هایی مانند Eat24 یا HotelTonight، عملیات رزور را انجام دهید.

اما افرادی که نیاز به پشتیبانی Google Apps دارند، در حال حاضر قادر به استفاده معمولی از Inbox نیستند، اما گوگل اقدام به باز نمودن برنامه‌ای به نام adopter program کرده تا هر کسی که مایل است از آن بهره ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH