دوربین سونی اکسپریا +Z3 تنظیمات دستی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد!

در طول این هفته کمپانی سونی اسمارت فون جدید خود را با نام اکسپریا +Z3 معرفی کرد که در واقع همان اکسپریا Z4 در بازار ژاپن است که به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد. این محصول یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در بخش پشتی خود دارد که گستره دید 25 میلی متری ارایه می‌دهد و از لنز G این کمپانی استفاده می‌کند و قابلیت دوست داشتنی آن کنترل و تنظیمات دستی‌ است که کاربر قادر است در حین عکاسی اعمال نماید.

Xperia-Z3

فردی اخیرا این محصول را بررسی کرده است و متوجه شده که در اسمارت فون جدید سونی کاربران قادر هستند تا عمل فوکوس را به‌صورت دستی انجام دهند و این موضوع در خصوص میزان سفیدی، ISO و سرعت شاتر نیز صادق است. البته فعلا این محصول از تصاویر خام یا همان RAW پشتیبانی نمی‌کند اما انتظار می‌رود که در به‌روز رسانی‌های نرم افزاری شاهد چنین قابلیتی باشیم.

البته فعلا معلوم نیست که آیا عملکرد دوربین اکسپریا +Z3 بهتر از اکسپریا Z3 است یا خیر اما به‌زودی شاهد چنین اطلاعاتی نیز خواهیم بود.

گفتنی است که محصول جدید سونی ضخامتی در حدود 6.9 میلی متر دارد و همانند برادرانش در مقابل آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 قدرت دستگاه را تامین می‌کند و صفحه نمایش این اسمارت فون نیز 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی است که 3 گیگابایت حافظه رم و یک باتری 2930 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای آن اختصاص داده شده است. ناگفته نماند که سونی برای دوربین جلویی اکسپریا +Z3 نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی قرار داده است.

2 در مورد “دوربین سونی اکسپریا +Z3 تنظیمات دستی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH