لنوو از ایده جدید خود برای پروژکتور اسمارت فون‌ها می‌گوید!

کمپانی لنوو در طول امروز و روز گذشته محصولات زیادی را معرفی کرده است و امروز نیز در کنفرانس Tech World یک محصول عجیب و جالب را تنها در حد یک کانسپت معرفی کرد. این اسمارت فون یک پروژکتور لیزری از نوع focus-free (بدون فوکوس) دارد که در واقع می‌تواند سطح مورد نظر شما را تبدیل به یک ورودی اطلاعات برای اسمارت فون سازد. (نظیر یک کیبورد)

lenovo-smart-cast-2

تیزر تبلیغاتی این کانسپت به خوبی این اسمارت فون و قابلیتش را نمایش می‌دهد که کاربران به سادگی یک پیانو می‌توانند دکمه‌ها را انتخاب نمایند و یا حتی می‌توانند به بازی‌هایی نظیر فروت نینجا از طریق این صفحه مجازی بپردازند. البته فعلا اطلاعات زیادی در خصوص این اسمارت فون منتشر نشده و در حد یک تبلیغ باقی مانده است.

قابلیت focus-free بدین معنی است که پروژکتور می‌تواند تصویر را در هر سطحی و در هر عمقی نمایش دهد و نتیجه آن نمایش تصاویر واضح در سطح مورد نظر خواهد بود. این بدان معناست که پروژکتور می‌تواند حتی ویدیو‌هایی را نیز نمایش دهد. اما بر اساس تصویر منتشر شده گویا برای تایپ کردن لازم است که تصاویر بر روی یک سطح صاف پخش شوند.

lenovo-smart-cast-1

شاید بتوان گفت که در سال 2015 محصولات متفاوتی را نسبت به قبل شاهد خواهیم بود که در این میان می‌توان به صفحه نمایش‌های خمیده و پروژکتور‌هایی با قابلیت لمس اشاره کرد. شما آینده را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

lenovo-smart-cast-3 lenovo-smart-cast-f

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH