آیا اپل تصمیم دارد وارد دنیای واقعیت مجازی شود؟

اغلب کمپانی‌های مطرح فعال در حوزه تکنولوژی، طرح‌هایی را در خصوص واقعیت مجازی عرضه کرده‌اند ولی فعلا محصولی را در این خصوص از سمت اپل شاهد نبوده‌ایم. اما احتمال این وجود دارد که اهالی کوپرتینو سخت در تلاش باشند تا پشت در‌های بسته یک یا دو پروژه واقعیت مجازی را عرضه کنند. البته این احتمال چندان هم بی‌راه نیست و این کمپانی در طول چند سال گذشته چنین پتنتی را در این خصوص ثبت کرده است.

applearlead

اما نکته‌ای که در این خصوص جالب به نظر می‌رسد، به اقدام اپل در خصوص خرید Meraio باز می‌گردد. این استارت اپ آلمانی از سال 2003 بر روی واقعیت مجازی تمرکز داشته و محصولات جالبی را نیز در این خصوص تولید کرده است.

البته وب‌سایت engadget برای اطلاع از صحت این موضوع ایمیلی را به اپل ارسال کرد که پاسخ اپل بدین شکل بود: “اپل گاهی کمپانی‌های کوچک حوزه تکنولوژی را خریداری می‌کند و به صورت معمول در اغلب موارد دلیل و نقشه‌های خود را در خصوص این خرید ارایه نمی‌دهد”. این در واقع تبدیل به جمله اختصاصی اپل شده است که بعد از خرید هر کمپانی کوچک آن را می‌شنویم اما احتمال دارد که به‌زودی شاهد عرضه محصولی در حوزه واقعیت مجازی از سوی کمپانی اپل باشیم. در زیر می‌توانید ویدیویی در خصوص واقعیت مجازی را مشاهده نمایید:

نظر شما در این خصوص چیست، آیا اپل در زمانی که اغلب کمپانی‌ها محصول واقعیت مجازی خود را عرضه کرده‌اند وارد این میدان رقابت خواهد شد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH