چگونه لینک یک وب‌سایت را در صفحه اصلی دستگاه خود قرار دهیم؟

اگر شما یک یا چند وب‌سایت را در طول روز چندین بار چک می‌کنید، راه‌هایی وجود دارد که بتوانید از طریق آن‌ها این کار را سریع‌تر انجام دهید. یکی از این راه‌ها افزودن لینک وب‌سایت مورد نظر در صفحه اول اسمارت فون اندرویدی‌تان است. این ویژگی را مرورگر کمپانی گوگل با نام کروم در اختیار کاربران قرار می‌دهد و افراد از طریق آن می‌توانند بسیار سریع از طریق میان‌بر ایجاد شده در صفحه اصلی دستگاه به وب‌سایت مورد نظر دسترسی داشته باشند.

itresan

افزودن یک لینک به صفحه خانگی خود کار بسیار ساده‌ای است. برای شروع می‌بایست اپلیکیشن کروم را اجرا کنید و به وب‌سایت مورد نظر خود بروید و از طریق منوی تنظیمات وارد عمل شوید. در این صفحه شما می‌توانید گزینه ADD to homescreen را مشاهده نمایید. بر روی این گزینه بروید و نام مورد نظری را که می‌خواهید سایت با آن نام در صفحه اصلی شما قرار بگیرد انتخاب نمایید. البته این قابلیت در آخرین نسخه از مرورگر کروم بدین شکل است ولی در نسخه‌های قدیمی می‌بایست ابتدا کاربر صفحه را به عنوان bookmark انتخاب نماید.

اگر به هر دلیلی شما از کاربران مرورگر کروم نیستید، مشکلی وجود ندارد و می‌توانید از طریق فایرفاکس نیز برای افزودن یک لینک در صفحه اصلی وارد عمل شوید. شیوه کار نیز تقریبا شبیه به فرآیند کروم است. برای شروع مرورگر را باز کنید و به صفحه مورد نظر خود بروید. منوی فایرفاکس را لمس نمایید و سپس به سربرگ Page بروید و گزینه Add to Homescreen را انتخاب کنید.

زمانی که شما لینک مورد نظر را به عنوان یک میانبر در صفحه اصلی انتخاب کنید، یک آیکون نظیر اپلیکیشن‌ها در صفحه اصلی شما قرار خواهد گرفت که متفاوت از ویجت‌هاست و شما می‌توانید با نگهداشتن انگشت خود بر رویش، آن را در بخش‌های مختلف صفحه حرکت دهید.

1 در مورد “چگونه لینک یک وب‌سایت را در صفحه اصلی دستگاه خود قرار دهیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH