زن‌فون سلفی اواسط تیر ماه عرضه خواهد شد!

امروز کمپانی ایسوس اسمارت فون جدید خود را با نان زن‌فون سلفی (Selfie) معرفی کرد که محصولی است میان‌رده و می‌تواند تصاویر سلفی بسیار خوبی را ثبت کند. اگرچه اطلاعات مطبوعاتی این محصول، خبری از زمان عرضه آن نداده‌اند اما اکنون یک وب‌سایت تایوانی به نقل از Jerry Shen مدیر عامل ایسوس اعلام کرده است که این محصول از اوایل ماه جولای (10 تیر)‌ عرضه خواهد شد.

The-Asus-ZenFone-Selfie

زن‌فون سلفی یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و جلویی خود دارد که هر دو از فلاش دوگانه LED استفاده می‌کنند و قابلیت فوکوس لیزری را نیز بر روی این محصول شاهد هستیم (زن‌فون سلفی اولین اسمارت فون در جهان است که دوربین جلویی آن از فوکوس لیزری بهره می‌برد). این اسمارت فون ظاهری شبیه به زن‌فون 2 دارد و از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کند.

تاکنون اطلاعاتی در خصوص قیمت این تلفن هوشمند منتشر نشده است اما از آن جایی که محصول قدرتمندی نظیر زن‌فون 2 قیمتی در حدود 299 دلار دارد، پس قیمت این دستگاه نیز بیشتر از 300 دلار نخواهد بود. البته فعلا اطلاعاتی در خصوص مکان‌های عرضه این محصول نیز منتشر نشده است و نمی‌دانیم که آیا شاهد فروش جهانی زن‌فون سلفی خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH