ترنسفورمر بوک جدید ایسوس با باتری ۱۴ ساعته معرفی شد

Untitledدر بین محصولات بسیار زیادی که امروز در جریان برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ معرفی شدند، ایسوس محصولات متنوعی را معرفی کرد که ترنسفورمر بوک جدید با نام Transformer Book T100HA نیز یکی از این محصولات بود. این تبلت دنباله روی راه مدل پیشین و ارزان قیمت خود یعنی T100 که ویندوز ۸ را اجرا می‌کرد و در واقع دستگاهی دوگانه بود، است. مدل جدید به صورت پیش‌فرض سیستم عامل ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند، به پورت کوچک‌تر دو طرفه USB Type-C مجهز شده که پیش از این در مک بوک جدید ۱۲ اینچی اپل دیده بودیم. ضخامت این دستگاه 8.45 میلی‌متر است و ۵۸۰ گرم وزن دارد که از این نظر در رده تبلت‌ها قرار می‌گیرد. Transformer Book T100HA در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود و صفحه نمایشی 10.1 اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی دارد.

ایسوس هنوز مشخص نکرده که قیمت تبلت یاد شده چقدر است، اما جای تعجب نیست اگر قیمتی در حدود نسل قبلی یعنی ۳۴۹ دلار داشته باشد. رزولوشن پایین این محصول ممکن است برخی از افراد را نسبت به خرید آن منصرف کند، اگر چه که چنین صفحه نمایشی با این کیفیت با توجه به اندازه آن، مناسب و معقول به نظر می‌رسد. همچنین جنس آن و کیفیت ساختش پلاستیک مانند است. البته صفحه کلید ترنسفورمر بوک جدید ایسوس چندان نا مناسب به‌نظر نمی‌آید و ترک‌پد لمسی آن نیز بهتر از چیزی است که پیش از این در مدل‌های قبلی دیده بودیم.

ایسوس اعلام کرده که عمر باتری T100HA به ۱۴ ساعت می‌رسد. پردازنده اصلی این محصول Atom Cherry Trail X5 اینتل است که از ۴ هسته پردازشی بهره می‌برد. حافظه رم پردازشی تبلت مورد بحث نیز ۴ گیگابایت است. شرکت مورد اشاره هنوز تاریخ عرضه این دستگاه را اعلام نکرده و بیشتر انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال میلادی جاری شاهد آن خواهیم بود. از آنجا که قرار است مایکروسافت ویندوز ۱۰ را در اواسط تابسان امسال روانه بازار کند، پس می‌توان انتظار داشت این دستگاه نیز در زمان اعلام شده در دسترس مشتریان قرار بگیرد. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این تبلت را مشاهده کنید.

DSCF1843.0

DSCF1847.0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH