اپ‌رسان: با اپلیکیشن دیوار آگهی رایگان بدهید و نیازمندی‌های خود را بیابید

divar-logo-512x512روزنامه‌ها همیشه از گذشته یکی از بهترین گزینه‌ها برای یافتن نیاز‌مندی‌ها و یا انتشار آگهی‌ها بوده‌اند. اما با وجود فراگیر شدن روزنامه‌ها و اخبار الکترونیکی و در دسترس‌تر بودن اینگونه محتوا، باز هم برای تبلیغات و آگهی دادن در روزنامه‌ها و مجلات چاپی باید هزینه زیادی را متقبل شوید.

امروز اما می‌خواهیم اپلیکیشن دیوار را به شما معرفی کنیم. با دیوار می‌توانید نیازمندی‌ها و آگهی‌های هر ناحیه‌ای که در آنجا زندگی می‌کنید را ببینید و یا اگر آگهی دارید آن را در معرض دیده میلیون‌ها مخاطب دیگر این اپلیکیشن قرار دهید.

یکی از بهترین مزایای دیوار، رایگان بودن آن است. این اپلیکیشن همچنین برای اندروید و آیفون آماده شده و نسخه تحت وب هم دارد که همین مورد باعث گسترده‌تر شدن کاربرانش شده است. دیوار دارای دسته‌بندی‌هایی بسیار دقیق است که بر همین اساس چه بخواهید آگهی ثبت کنید و چه بخواهید آگهی دیگران را بخوانید، سریعا به هدف مورد نظر خود خواهید رسید.

مطمئنا با ضرب‌المثل «از شیر مرغ تا جون آدمیزاد» آشنایی دارید. این گفته دقیقا در مورد دیوار هم صدق می‌کند. کاربران دیوار هر چیزی که فکرش را بکنید برای فروش، تعویض، ارایه خدمات و … در این پلتفرم آگهی کرده‌اند. جالب است بدانید بنا به گفته‌ سازنده این اپلیکیشن، هم اکنون در هر روز بیش از صدهزار آگهی جدید در آن ثبت می‌شود!

بدنبال کار هستید؟ نیاز به کارفرما دارید؟ نیاز به کارمند دارید؟ کالای کار کرده یا نو برای فروش دارید؟ می‌خواهید کالای کارکرده بخرید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات و سوالات مشابه مثبت است، پس می‌توانید با دیوار دقیقا به هدف بزنید! اپلیکیشن این پلتفرم به نحوی طراحی شده که تعامل با آن برای تمامی افراد بسیار آسان است! کافیست بدانید دنبال چه هستید. همین کافیست تا به سیل عظیمی از آگهی‌های مرتبط دست یابید. برخلاف بسیاری از سایت‌های مرجع آگهی آنلاین، که برای ارتباط با آگهی دهند‌ه‌ها باید عضو ویژه باشید یا پولی بپردازید، دیوار اینگونه نیست. فقط اگر دوست دارید آگهی‌تان ویژه شود می‌توانید با پرداخت مبلغی ناچیز اینکار را انجام دهید تا آنچه که در این اپلیکیشن ثبت می‌کنید در دید بهتری قرار بگیرد و به طبع آن، مخاطبان بیشتری آن را ببینند.

همانطور که گفتیم در دیوار همه چیز را می‌توان آگهی کرد! البته به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی افراد، پس از اینکه اقدام به ثبت آگهی جدید کردید، باید مدت اندکی (معمولا بین ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت) صبر کنید تا توسط تیم پشتیبانی پلتفرم یاد شده، تایید گردد. اگر یک مورد نظرتان را جلب کرد کافیست بر روی اطلاعات تماس آگهی دهنده‌اش تپ کنید و آنگاه می‌توانید راه‌های برقراری ارتباط با وی را مشاهده کنید.

نکته مهم در مورد دیوار این است که در انجام معامله‌ها این اپلیکیشن هیچ نقشی ندارد و فقط واسطی برای یافتن مخاطب خاص هر آگهی‌ است. در بخش قوانین و شرایط این پلفترم گفته شده که اگر قصد انجام خرید و فروش را دارید، حتما اینکار را به صورت حضوری انجام دهید تا از بروز مشکلاتی که امکان دارد با معاملات راه دور پیش بیاید، جلوگیری کنید.

bazar-logodlappsotreنسخه تحت وب دیوار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH