اچ‌تی‌سی وان ME با پردازنده Helio X10 و نمایشگر QHD‌ معرفی شد

HTC-One-ME (1)

اچ‌تی‌سی به طور رسمی از یک اسمارتفون پیشرفته مجهز به اندروید آبنبات چوبی پرده برداشت. نام این اسمارتفون One ME است و پیش از این با نام One ME9 شناخته می‌شد. این اسمارتفون که در چین معرفی شد، اولین دستگاهی است که به پردازنده Helio X10 مدیاتک مجهز شده است. پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز که اوایل سال جاری معرفی شد.

همانطور که پیش از این گزارش شده بود، One ME طراحی‌اش را از دو هندست +One E9 و +One M9 قرض گرفته است و دارای یک بدنه پلی کربنات با قاب فلزی است. هندست جدید دارای اسکنر اثر انگشت، بلندگوهای بوم ساوند با صدای دالبی فراگیر، LTE، پشتیبانی از دو سیمکارت و یک صفحه نمایش 5.2 اینچی QHD است.

HTC-One-ME

دو دوربین 20 و 4 مگاپیکسلی بر روی این هندست تعبیه شده‌اند که دوربین پشتی قابلیت ضبط 4K را دارد و دو فلش LED هم برایش در نظر گرفته شده است. رم این دستگاه 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است و از شکاف کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. باتری One ME هم یک نوع 2840 میلی آمپری انتخاب شده است.

این اسمارتفون قدرتمند و جدید در سه رنگ طوسی، طلایی و مسی ابتدا در چین و سپس در دیگر بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد. فعلا حرفی از قیمت و زمان عرضه در مناطق و کشورهای دیگر زده نشده است.

4 در مورد “اچ‌تی‌سی وان ME با پردازنده Helio X10 و نمایشگر QHD‌ معرفی شد”

  1. سعید اسکندری

    واقعا برای اچ تی سی و محصولاتش متاسفم
    دوربین M9 در همه تست های phonearena.com آخر
    در صفحه نمایش که حرفی برای گفتن نداد
    باتری که واقعا بد
    ضخامت زیاد
    پردازنده نسبتا بد که در بنچمارک ها همیشه در رتبه آخره
    ولی خدایی بدنه اش خیلی مرغوب و باحاله
    اچ تی سی = 10% خوب
    هر کی موافقه بزن لای رو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH