اینستاگرام، صفحه امام خمینی را بازگرداند!

با گسترش شبکه‌های اجتماعی افراد و سازمان‌های مهم نیز چه به صورت شخصی و چه به صورت تیم جداگانه در چنین صفحاتی شروع به فعالیت کردند که این موضوع در سرویس‌هایی نظیر  فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام به چشم می‌خورد. صفحه امام خمینی (ره) در اینستاگرام از محبوبیت زیادی برخوردار بود و در آن تصاویر دیده نشده‌ای از این شخصیت روحانی و مطالبی از وی منتشر و در اختیار فالور‌های این صفحه قرار می‌گرفت. اما با نزدیک شدن به 14 خرداد (رحلت امام خمینی) شاهد یک اتفاق عجیب در اینستاگرام بودیم.

emam-khomeinis-instagram-page-3

اینستاگرام این صفحه را با کاربرانی نزدیک به 100 هزار نفر پاک کرده و دلیل این موضوع را نیز خشن و آزار دهنده بودن این صفحه اعلام کرده بود که دلیل بسیار عجیبی است. بلافاصله بعد از این موضوع رسانه‌های مختلف این موضوع را پوشش خبری دادند و کاربران زیادی نیز از چنین اتفاقی دلخور شده و مدیران این صفحه یک پروفایل جایگزین را ساختند که آن نیز از بدو ورود توانست کاربران بسیاری را به خود جذب کند و اکنون حدود 23.6 هزار کاربر دارد.

emam-khomeinis-instagram-page

صفحه‌ای که اینستاگرام آن را پاک کرده بود emamkhomeini‍@ بود و صفحه جایگرین نیز emamkhomeiny@ است (تغییر در آخرین حرف) ولی حال اینستگرام بعد از پوشش گسترده خبری و پیگیری‌های کاربران این صفحه را بازگردانده و اکنون در دسترس دوست‌داران این شخصت قرار دارد و در حال حاضر حدود 105 هزار کاربر مطالب این صفحه را مشاهده می‌کنند که تمام محتوا نیز با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده است.

emam-khomeinis-instagram-page-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH