هوآوی در هفته جاری دستبند هوشمند TalkBand B2 را در آمریکا عرضه می‌کند

 

TalkBand-B2-Headerهوآوی به طور رسمی عرضه دستبند هوشمند TalkBand B2 را در آمریکا اعلام کرد. همانند نمونه اولیه این محصول که TalkBand B1 نام داشت، TalkBand B2 نیز ترکیبی از یک ابزار سلامتی و دستگاه بلوتوثی است. حالا در این مدل جدید به نظر می‌رسد هوآوی بدنه این گجت را کمی بیشتر براق کرده و ظاهرش را نسبت به مدل پیشین بهبود بخشیده است. این محصول پوشیدنی جدید در سه مدل روانه بازار خواهد شد: مدل سفید و مشکی ورزشی با بندهای طرح‌دار و یک مدل زیبای طلایی با بند چرمی.

به عنوان یک ابزار سلامت، سنسور شش جهته TalkBand B2 می‌تواند به صورت خودکار تشخیص دهد که شما در حال راه رفتن هستید، در حال دویدن هستید، در حال دوچرخه سواری هستید یا از جایی بالا می‌روید و سپس بر اساس تکنولوژی‌های بکار رفته در آن، میزان کالری سوخته شده‌تان را در یک چرخه فعالیت به شما نمایش دهد. هوآوی با کمپانی Jawbone وارد همکاری شده که نتیجه آن باعث شده کاربران بتوانند، داده‌های سلامتی خود را بر روی شبکه چرخه فعالیت‌های این شرکت آپلود نمایند. این سرویس یک موتور مربیگری هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توان به طور خودکار بر اساس نوع عملکرد هر فرد، راهنمای‌هایی مخصوص را به وی ارایه دهد. این نتایج فعالیت گذشته و نیز اهداف آینده فرد را نیز برای ارایه پیشنهادات در نظر می‌گیرد.

همانند نسل قبلی این محصول، در مدل جدید نیز می‌توان ماژول اصلی را از بندها جدا نمود که در این صورت بلافاصله به یک هدست بلوتوثی براق و زیبا تبدیل خواهد شد که نمایی واقعا جذاب دارد. این هدست همچنین مجهز به دو میکروفون جهت حذف نویزهای موجود در صدا است که باعث می‌شود کیفیت مکالمات صوتی بسیار خوب باشد.

TalkBand B2 بر اساس سیستم عامل مخصوص خود کار می‌کند و امکان این را دارد که با تمامی دستگاه‌های اندرویدی و iOS هماهنگ شود و بدین منظور می‌توان از اپلیکیشن این گجت بر روی سیستم عامل مورد نظر خود استفاده کنید. این محصول از هم اکنون در وب سایت GetHuawei.com، آمازون و Fry’s Electronics عرضه شده و قابل خرید است. همچنین قرار است به زودی از از طریق فروشگاه Best Buy هم در دسترس مشتریان قرار گیرد. قیمت تعیین شده برای TalkBand B2 در حال حاضر ۱۷۹ دلار برای مدل ورزشی و ۱۹۹ دلار برای مدل لوکس طلایی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH