هوآوی Honor 7 با سنسور اثر انگشت توسط TENNA تایید شد!

ماه آوریل بود که اولین تصاویر در خصوص محصول جدید کمپانی هواوی با نام آنر 7 منتشر شد که در بخش پشتی آن شاهد سنسور اثر انگشت بودیم و اکنون این محصول رسما توسط TENNA تایید شده است و بر اساس شایعات از سنسور اثر انگشت نیز بهره می‌برد.

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner-(3)

در کنار سنسور اثر انگشت، TENNA بدنه فلزی این دستگاه را نیز تایید کرده است اما فعلا اطلاعات بیشتری در خصوص آن منتشر نشده ولی می‌دانیم که دستگاه از شبکه‌های TD-LTE‌ ،FDD-LTE ،TD-SCDMA ،WCDMA ،CDMA2000 ،CDMA 1X و GSM پشتیبانی خواهد کرد.

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner

بر اساس شایعات گذشته آنر 7 در دو نسخه عرضه خواهد شد که هر دو نسخه صفحه نمایش 5.0 اینچی خواهند داشت که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را ارایه خواهد داد و انتظار می‌رود که هر دو نسخه نیز از پردازنده Kirin 935 استفاده کنند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک باتری 3280 میلی‌آمپر ساعتی را نیز در آنر 7 شاهد خواهیم بود. نسخه عادی این اسمارت فون با 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و نسخه دیگر نیز رمی 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner-(2)

هوآوی تصمیم دارد در 8 ژوئن (18 خرداد) یک کنفرانس خبری را برگزار کند که بر اساس شایعات شاهد معرفی آنر 7 در این رویداد خواهیم بود. اطلاعات منتشر شده حکایت از این دارند که قیمت آنر 7 از 322 دلار شروع خواهد شد.

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner-(1)

2 در مورد “هوآوی Honor 7 با سنسور اثر انگشت توسط TENNA تایید شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH