انتشار Fallout 4 رسما تایید شد + تریلر بازی

شرکت «Bethesda» رسما تایید کرد که بازی محبوب «Fallout 4»، آخرین نسخه از سری بازی‌های جهان‌آزاد رول‌پلی (RPG) این شرکت، به‌زودی برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
Fallout 4

در وبسایت رسمی بازی تصویر جعبه‌ به نمایش گذاشته شده و همچنین تایید منتشر نشدن این محصول برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ نیز اعلام شده است.

یک تریلر از بازی نیز منتشر شده که با پیام «لطفا منتظر بمانید!» بر روی یک تلویزیون شروع می‌شود.

در ادامه ورود یک سگ نشان داده می‌شود و رادیو اعلام می‌کند: «درحالی که جهان برای آغازجنگ آماده شده؛ والت-تک گزارش می‌دهد…» که در این‌جا پیام قطع شده و دوباره برگردانده می‌شود: «دوستان،… به نظر می‌رسد که یک خبر فوری به دستمان رسیده…لطفا منتظر بمانید!…». به این طریق بازی مانند نسخه‌های پیشین خود، یک فضای پساآخرالزمانی را تصویر می‌کند.

در نهایت سگ در خانه راه می‌رود و به بیرون می‌رود درحالی که تریلر بین قبل و بعد از آخر جهان قطع می‌شود.

همانطور که قبلا اعلام شده بود؛ داستان Fallout 4 در شهر «بوستون» خواهد گذشت. در تریلر ما برای مدت کوتاهی منطقه‌ای به نام «Scollay Square» را می‌بینیم؛ که در دنیای واقعی نیز یک میدان در شهر بوستون است. خانه ایالت ماساچوست، بنای یادبود «بانکر هیل» و کشتی «USS Constitution» از دیگر موارد واقعی قابل مشاهده در این تریلر هستند.

یک راوی («ران پرلمن» که راوی سری قبلی بازی هم بود) در ادامه می‌گوید: «جنگ هرگز تغییر نمی‌کند.» که یک جمله معروف از این سری بازی‌‌هاست.

«تاد هوارد» که قبلا روی بازی‌های Morrowind، Oblivion، Skyrim و Fallout 3 کار کرده است، کارگردانی این پروژه را در دست خواهد داشت.

هوارد می‌گوید: «ما از اهمیت این بازی برای طرفداران مطلع‌ایم. زمان و تکنولوژی به ما این اجازه را داده که مشتاق‌تر از هربار باشیم. هیچکدام از ما درباره یک بازی انقدر هیجان زده نبوده‌ایم و همه ما برای به اشتراک گذاری این هیجان با مخاطبان نمی‌توانیم صبر کنیم.»

Bethesda آماده است که اطلاعات بیشتری در مورد Fallout 4 را در کنفرانس مطبوعاتی E3 در ۲۴ خرداد واقع در لوس‌آنجلس اعلام کند. این نخستین‌بار خواهد بود که این شرکت کنفرانس خبری خود را میزبانی خواهد کرد؛ که احتمال اینکه عنوان‌های بازی مختلفی برای معرفی داشته باشد را بیشتر می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر تازه منتشر شده این بازی را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH